יוזמת יחידה 360: אמירת קדיש על הנרצחים שגופותיהם חטופות בעזה

יום הקדיש הכללי חל השבוע. מתנדבי היחידה יאמרו קדיש ויתפללו לעילוי נשמתם של האזרחים והחיילים שגופותיהם מוחזקות אצל ארגון הטרור חמאס בעזה ולא הובאו לקבר ישראל

יום הקדיש הכללי: לוחמי כבוד המת של יחידה 360 יאמרו קדיש על הנרצחים שגופותיהם חטופות בעזה

כמי שאמונים על הטיפול בכבוד המת ומלווים את משפחות האבלים בכל תקופת האבלות, ביחידה 360 – מערך הסיוע הלאומי, הכריזו על יוזמה מרגשת לקראת יום הקדיש הכללי שחל השבוע, במסגרתה, מתנדבי היחידה יאמרו קדיש ויתפללו לעילוי נשמתם של האזרחים והחיילים שגופותיהם מוחזקות אצל ארגון הטרור חמאס בעזה ולא הובאו לקבר ישראל.

מייסד היחידה חזי שבקס מספר, כי היוזמה נולדה בעקבות פניות רבות שהגיעו ממשפחות שכולות, אותם מלווים מתנדבי היחידה מאז פרוץ המלחמה, שביקשו מהמתנדבים להתפלל ולהגיד קדיש לעילוי נשמת יקיריהם בהעדר קבר שיוכלו לעלות ולהתפלל. בהנהלת היחידה מספרים על התגייסות מלאה של המתנדבים לטובת המיזם.

“תפקידנו הוא לדאוג לכבודם האחרון של הנרצחים, כך פעלנו ביישובי העוטף ובמחנה ‘שורה’. הגופות המוחזקות בידי ארגון חמאס לא זכו לכבודם האחרון, ואנו מבקשים לעשות כל שביכולתנו לעילוי נשמות הקדושים והטהורים שנטבחו על קדושת ה’, בתקווה ובתפילה שיזכו להגיע במהרה לקבר ישראל בכבוד הראוי”, אומר יו”ר היחידה ישראל מורגנשטרן. את המיזם מוביל רב היחידה הרב חיים הורביץ יחד עם מפקדי הצוותים שעומדים בקשר עם בני המשפחות.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחידה 360

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן