news08.net/ads.txt

יום האשה הבינלאומי | מורייל זילברשטיין: “אני אוהבת לטפל בכאב של אנשים, חיה בשביל המטופלים שלי”

מורייל זילברשטיין הינה מומחית לפדיקור רפואי עם פודולוגיה – אבחון וטיפול בבעיות רפואיות של כף הרגל, בעלת תעודת הסמכה מטעם המכללה האירופאית לבריאות כף הרגל. היא החלה לעסוק בתחום לפני שלוש עשרה שנה בבלגיה. לאחר שנתיים עשתה עלייה והמשיכה להעניק את הידע הרב שצברה, תוך שילוב טכניקות טיפול מתקדמות ללקוחותיה, בקליניקה שפתחה בעיר אשדוד. זילברשטיין מקבלת לקוחות בכל הגילאים עם בעיות שונות בציפורניים ובעור כף הרגל ומציעה טיפול נטול כאבים, תוך הקפדה על סטריליזציה עם מלא נשמה ואהבה למקצוע

למה את אוהבת את העבודה?

“באופי שלי אני מאוד עקשנית וזה אומר שברגע שיש לי איזשהו מכשול, אני אעשה את הכל כדי להגיע לתוצאה המקסימלית. מטופלים מגיעים אליי עם בעיות קשות בציפורניים ובעור בכף הרגל, אני משלבת בין הידע שלי לניסיון רב השנים ומטפלת בכל מקרה לגופו, עד שהם מרוצים מהתוצאה. לעתים טיפול אחד מספיק ולעתים יש צורך במספר טיפולים, אבל בסופו של דבר, הרגל מבריאה וההרגשה הזו שאני מצילה אדם, מרפאה אותו מכאב ומביאה אותו למצב שהוא יכול להסתובב עם רגל בריאה, מספקת אותי. אי אפשר להסביר את האושר הזה במילים”.

העבודה שנעשית בטיפול ברגלי הלקוחות של מורייל זילברשטיין, היא מאוד יסודית. “אני מקפידה על היגיינה וסניטציה מידי טיפול, עוטה כפפות אותן אני מחליפה בין מטופל למטופל, המכשירים עוברים חיטוי במכונת סטריליזציה ואני עושה את הכל כדי למנוע זיהומים או פטריות, בקרב הלקוחות. חשוב מאוד לשים לב שהפדיקור נעשה כראוי עם כלים שעברו חיטוי בצורה המקסימלית, כדי למנוע זיהומים, אני מאוד סטרילית ולא מוכנה לוותר על כך בין מטופל למטופל. אני משתמשת ב’אוטוקלאב’ – מכשיר שנועד לבצע טיהור של כלים רפואיים ומונעת בכך הדבקות מיותרות שעלולות ליצור מחלות זיהומיות קשות”.

בין לקוחותיה נמנים רקדנים, ספורטאים, חיילים, טבחים, מתאמנים בפיתוח גוף וחדרי כושר וכל אותם גברים ונשים שמבלים את רוב יומם בעמידה ממושכת על הרגליים וסוכרתיים. לדבריה, “חולי סכרת ואנשים שסובלים מבעיות בכלי הדם זקוקים לפדיקור רפואי עם משנה זהירות משום שכל פציעה או זיהום עלולים להוביל לסיבוכים. אספקת הדם שלהם פחות טובה ותהליך ריפוי הפצעים איטי יותר. אני אוהבת מאוד לטפל בחולי סכרת וגם בחולי פרקינסון, משום שאני מתאימה את הטיפול הרפואי לאורח החיים של כל מטופל. חולה סכרת יקבל טיפול שונה ממטופל שעומד על הרגליים הרבה, עם מסת משקל מסוימת, חולה פרקינסון יקבל טיפול המותאם לו, בשונה מאדם שנועל נעליים שלא מתאימות לאורח החיים שלו. כל מטופל מקבל את שיטת הטיפול הנכונה עבורו, לפי מצב העור בכף הרגל, או הבעיות בציפורניים – והכל כדי להקל מיידית על הכאב. כמו כן אני נותנת לכל מטופל הנחיות המתאימות לו, הדרכה כיצד להרגיש טוב יותר בימים הבאים וזה חלק בלתי נפרד מהטיפול הרפואי, בעיניי”.

הבעיות בהן מטפלת מורייל זילברשטיין הינן מגוונות. הפופולרית שבהן הינה ציפורן חודרנית עליה היא מתגברת גם באמצעות אורטוניקסיה, שיטה גרמנית לשיקום צורת הציפורן החודרנית, שהפכה לטרנד בישראל, משום שאינה מצריכה הליך כירורגי, ובמרכזה שיקום עקומת הציפורן באמצעות חומרים אלסטיים שקופים.

היא מסירה שכבת עור מתה, מטפלת ביבלות מסמר, פטרת העור והציפורניים, מסירה יבלות לחץ ויבלות ויראליות, נותנת מענה לעור קשה, עור סדוק, בעיות הזנחה ומצבים קשים הזקוקים לפיתרון מיידי. “לכל הבעיות האלו יש סיבה: גזירה לקויה של הציפורן, ציפורניים שנתלשות בשל מחלת עור או עמידה על הרגליים במשך שעות רבות – ומכאן יש יבלות, אנשים סובלים מזיהום, פטריות, סדקים, עור מורכב. מצד שני ישנם אנשים מבוגרים שסובלים מהזנחה – לא תמיד באשמתם, ישנם מבוגרים שלא מגיעים כבר לרגליים או לא רואים טוב. ישנם אנשים שסבלו בפדיקור שניתן להם בעבר מכאב או מחוסר היגיינה – ואני אוהבת לשקם אותם מהטראומה שחוו. ההיגיינה חשובה לי מאוד, המקצועיות חשובה לי מאוד ואני אוהבת לקבל מקרים קשים, לבצע את הפעולה ללא כאב ככל שניתן להעניק למטופל את ההרגשה הבריאה מיידית. אני חיה בשביל זה”.

האם ישנה נגישות לאנשים עם מוגבלויות?

“בוודאי. אני אוהבת לתת שירות לכולם, לטפל בכאב של אנשים. נכה הוא לא חצי בן אדם וניתן להגיע אל הקליניקה בקלות. בין היתר ישנה רמפה נגישה ומעלית להגיע אליי. בסופו של דבר אני אוהבת מאוד לראות את המטופלים שלי מרגישים הקלה מהבעיה ממנה סבלו. הפתרון בציפורן או בכף הרגל, מקלה לא רק על הגוף אלא גם על הנפש – וזו מבחינתי שליחות”.

מה המסר העיקרי שלך?

“לכל אדם יש את האחריות על עצמו, וצריך לזכור שהרגליים הם הרכב הכי יקר של כל אדם בעולם – מרגע שנולדים ועד היום, לכן ישנה חשיבות גדולה לטיפול הרפואי. יש משפט שאומר ‘צריך לטפל בגוף – כדי שהנשמה תרצה להישאר’ ואני מאמינה בו מאוד”.

שעות פעילות: 08:00-20:00, להזמנת פדיקור רפואי (גם SOS) חייגו: 052-7726506

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן