news08.net/ads.txt

יום האשה הבינלאומי 2021 | מאוחדת חנכה את המרכז לבריאות האשה ברמלה

קופת החולים מאוחדת פתחה בימים אלה את המרכז לבריאות האשה ברמלה, המתפרש על פני שטח של קומה אחת בבית רוחם. מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב: “מאוחדת תמשיך להרחיב את שירותיה ברמלה לרווחת לקוחותינו”

בשורה חשובה ללקוחות מאוחדת ברמלה והסביבה: מאוחדת חנכה בתחילת השבוע את המרכז לבריאות האשה ב’בית רוחם’ ברמלה (הרצל 59). המרכז משתרע על פני הקומה הרביעית במתחם וכולל נבחרת רופאים מומחים לנשים, יילוד וגיניקולוגיה.

במרכז הבריאות לאשה של מאוחדת מבוצעות סקירות מערכות מוקדמת / מאוחרת / מכוונת / שקיפות עורפית, דקירת אגנים ומעקב אולטרסאונד מיילדותי – על ידי ד”ר נרינה גלויאן, מומחית ביילוד וגיניקולוגיה. ד”ר אמאל אלעקילי, מומחית להריון בסיכון גבוה (מבית החולים תל השומר), מטפלת ומלווה נשים בהריון בסיכון. בנוסף, במרכז החדש שלושה גיניקולוגים מומחים בתחומם: ד”ר מאיה טופילסקי, ד”ר יורם כהן (מבית חולים וולפסון), ד”ר בוריס קוגן; שתי טכנאיות אולטרסאונד, ימית דנקר ולריסה רובינוב, המבצעות מעקב אולטרסאונד גיניקולוגי, כולל מעקב זקיקים; שירותי ליווי הריון היברידי על ידי האחות המוסמכת טטיאנה פישמן, מנהלת הסיעוד של מאוחדת ברמלה, ומוניטור עוברי מבוצע על ידי האחות.

מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב אמר כי, “מאוחדת שמחה על פתיחת מרכז הבריאות לאשה ברמלה המאפשרת ללקוחותינו מהעיר ומהסביבה, ליהנות ממגוון שירותים רחב, עם מומחים בתחום היילוד והגיניקולוגיה – בתוך הקהילה. מאוחדת תמשיך להרחיב את שירותיה ברמלה לרווחת לקוחותינו”.

לדברי מנהלת מרכז בריאות האשה ברמלה, תגריד אבו מעמר, “זוהי בשורה של ממש עבור נשות רמלה והסביבה. הקמת המרכז נעשתה מתוך כוונה אמיתית להנגיש את שירותי הבריאות לנשים ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר בתוך הקהילה עם מיטב הרופאים והמומחים בתחום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן