news08.net/ads.txt

יום הולדת שמח, אמא! | הטור של ליזה ללוצשווילי

222

את הטור הזה אני כותבת בדמעות, דמעות של אושר ואני רוצה להקדיש אותו לאשה היחידה שמכירה אותי מהרגע שבו הגחתי לאוויר העולם, היחידה שתבין אותי לנצח ותאהב אותי לעד, בלי גינונים ומניירות, בלי מחשבות אינטרסנטיות, בלי בקשות מיוחדות ובלי טובות. אני רוצה להקדיש כל אות מהטור הזה לאמא שלי היקרה, תמרה, אהבת חיי, לכבוד יום הולדתה החל היום (שלישי), בסמיכות מופלאה ליום האם, יום המשפחה ויום האהבה.

האשה הנדירה הזו שזכיתי להיות בתה. בעיניי, היא המלכה הבלתי מעורערת, האשה עם הכוח העצום ביותר שהכרתי מעודי, עם הלב הכי גדול ביקום הזה, עם נתינה בלתי נגמרת. תמיד אני אומרת שבזכות אמא החיים של אבי ואחיי טובים יותר – היא המצפן של כולנו, העוגן התומך, הראשונה שמפרגנת, היחידה שמרגישה אותי בכל זמן נתון, יודעת מה עובר עליי, מתי טוב לי ומתי קצת פחות. היא באמת הכל וכל נשימה שלה שווה עולם, כל מבט שלה מרגש כמו לזכות בחיים מחדש, כל חיבוק שלה מביא כוחות ומפיח חיים.

אמא שלי יקרה מכל זכייה במפעל הפיס, היא האושר והעושר, השמחה, קנה הנשימה, הנשמה, הישועה, היא המוח והכוח והאור בחיי. לעתים בא לי לצרוח כמה אני אוהבת אותך, אמא שלי, מלאך ענק שלי, הלב הפועם שלי, החברה שלי, האחות שאין לי, זו שקמה כל בוקר עם פנים נוצצות ויפות והדבר הראשון שתמיד הקפידה עליו, מאז ועד היום, הוא הכבוד לבעל – אבא שלי היקר, איתו היא מתעוררת ואותו היא שולחת אל יום העבודה, עם חיבוק ונשיקה. ואז היא חוזרת אל תפילות השחר, התהלים ומברכת מעומק ליבה. אשה נדירה, מסורה, צדיקה אמיתית, טהורה, הכי יפה ביקום הזה – בלב ובנפש, הכי טובה שהכרתי מעודי.

בינינו? לא קל להכיל את העולם המטורף עימו אני מתמודדת בעשרים השנה האחרונות – עולם התקשורת, אבל אמא שלי ידעה לנווט את הספינה נכון ותמיד ההורים והאחים שבהם זכיתי, ידעו ויודעים להעצים, להעניק מרווח נשימה, לתמוך, לפרגן, לשים יד על השכם ולמחוא כפיים. כל מה שהפכתי להיות במרוצת השנים – הכל בזכותם. תודה לאל שזכיתי בהורים ובאחים שלי, אנשים עם לב גדול, נתינה ונשמה מאין כמותה – שיהיו לי בריאים ואת כל היתר נשיג.

ולך, אמא יקרה, לכבוד יום הולדתך, אני רוצה להודות לך על החיים שהענקת לי, על החיוך שאת מעלה לי, על ההעצמה שאת מעבירה אליי שמלווה בהמון אנרגיות וכוחות. שתדעי שלנצח אהיה המעריצה מספר 1 שלך. אאחל לך שבורא עולם ישמור עלייך מכל פגע רע וייתן לך חיים טובים, בריאים ושקטים, בהם תזכי לאסוף כמה שיותר רגעים יפים ומהנים.

ბედნიერი დაბადების დღე ჩემი საყვარელი დედა

אל תשכחו את אמא שלכם, היא הכי טובה שיש!

ליזה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן