news08.net/ads.txt

בואו לתרגל יוגה ביום היוגה הבינלאומי ב”עם הטבע” גן יבנה

 

יו-גן יבנה: מוזמנים להתנסות בתרגול יוגה פתוח, ללא עלות, בחווה האקולוגית “עם הטבע” לרגל יום היוגה העולמי –  ביום שלישי 21.6.22 בשעה 19:00-20:30. יום היוגה, ביוזמת ראש ממשלת הודו, הוכר כחג בינלאומי על ידי האו”ם בשנת 2014. המועד שנבחר ליום היוגה העולמי הנו 21 ביוני משום שזהו היום הארוך ביותר בשנה. היום בו יש הכי הרבה שעות אור. הרעיון מאחורי היום המיוחד, הנו להפיץ את בשורת היוגה בעולם כולו ולאפשר לכמה שיותר אנשים להיחשף ליתרונות המסורת ההודית העתיקה. 

יוגה מגלמת אחדות של גוף ונפש; מחשבה ופעולה; ריסון וסיפוק; הרמוניה בין האדם לטבע; גישה הוליסטית לבריאות והוויה טובה. היא לא רק תרגול אלא גילוי האחדות עם עצמך, עם העולם ועם הטבע. ביום היוגה נהוג לקיים אירועי יוגה גדולים לקהל הרחב ולהעניק שיעורים פתוחים בחינם. את תרגולי היוגה במתחם המוריק של “עם הטבע – מרחב חברתי ירוק” תוביל יפית מונטיפיורי, תושבת הישוב. תרגולים יועברו בסגנונות האתא יוגה, פראנאיאמה יוגה ומדיטציה. לא נדרש ניסיון קודם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן