news08.net/ads.txt

יום היסטורי | מאוחדת הניחה אבן פינה במרכז המכונים החדש ב’אמריקן סיטי’ ברחובות

קופת החולים מאוחדת הניחה אבן פינה במרכז המכונים החדש ב”אמריקן סיטי” ברחובות, במעמד המנכ”לית סיגל רגב-רוזנברג, מנהל מחוז דרום במאוחדת דני מושיוב, נציגי קבוצת ‘חצי חינם’ (אשר בבעלותם הקניון) ובכירים נוספים. המרכז ישתרע על שטח של כ-7,000 מ”ר על פני שתי קומות ויכלול את כל שירותי הרפואה והחירום לרווחת תושבי רחובות והסביבה

העבודות לבניית מרכז המכונים החדש של קופת החולים מאוחדת ברחובות, אשר ישתרע על פני שטח עצום של כ-7,000 מ”ר בשתי קומות – החלו, עם הנחת אבן הפינה. במסגרת זו הוטמנה מגילת אבן הפינה אשר נחתמה על ידי המנכ”לית סיגל רוזנברג, סמנכ”ל התפעול עוזי ביתן, מנהל מחוז דרום דני מושיוב, מנהל מרחב יהודה חוף אורי אטון, האדריכל מרסלו ברסטוביסקי וליהי סונק נציגת קבוצת ‘חצי חינם’.

מנכ”לית מאוחדת, סיגל רגב רוזנברג: “ייעודו של מרכז המכונים הוא להוביל מתן טיפול רפואי מצוין תוך ממשק רציף בין המרפאה הראשונית למרכז המכונים, הטמעת מסלול שירות וחוויית לקוח, מקצועי וטכנולוגי. המרכז יפעל ביעילות תפעולית ושימוש מושכל במשאבים, יצירת חממת חדשנות ומצוינות תוך שיתוף פעולה מתמשך עם חברות וגופים טכנולוגיים. אנו מאמינים שמרכז המכונים החדש יהווה מרכז מצוינות, חמלה ומזור לכל תושבי האזור”.

מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב: “חזוננו בהקמת מרכז המכונים הוא להוות מרכז רפואת מומחים אזורי חדשני, טכנולוגי ושירותי תוך יצירת ממשק ורצף טיפולי, מהביקור במרפאה הראשונית ועד לסיום הטיפול בלקוח במרכז המכונים. אנו רואים בפתיחת העבודות להקמת מרכז המכונים צעד נוסף בהתפתחותה של מאוחדת בעיר רחובות בפרט ובמחוז דרום בכלל, עבורנו זהו יום היסטורי”.

מנהל מרחב יהודה חוף במאוחדת, אורי אטון: “העיר רחובות היא עיר מרכזית בעשיית מחוז דרום במאוחדת ובפרט במרחב יהודה חוף, יש בה פריסה גדולה של שירותי רפואה זמינים, החיבור לקהילה ברבדים השונים מהווה נדבך מרכזי בעשיית המרחב בעיר, הן בפעילויות לקידום בריאות עם העירייה וגורמים נוספים והן בשירות רפואי מקצועי וזמין בשכונות. אנו בעיצומה של בניית מרכז המכונים הגדול בישראל שיכיל את מיטב שירותי הבריאות המתקדמים ביותר לרווחת תושבי העיר והאזור”.

ליהי סונק, בעלים וסמנכ״לית נכסים בקבוצת ‘חצי חינם’: “אנו מברכים את קברניטיי קופת החולים מאוחדת על בחירתם להקים את המרכז הרפואי הטכנולוגי, החשוב והכל כך מתבקש הזה תחת קורתנו. אנו רואים בהצטרפותם עוגן איתני וחזק המשתלב ומתממשק עם תוכניותינו לחדש ולהפוך את המתחם לייעודו המרכזי, הרענן והתוסס, אשר יהיו בו גם את חנות הרשת מגדולות שהקמנו של ״חצי חינם״, כמו גם  חנויות, בתי קפה, בילוי ופנאי ולשרת את תושבי העיר רחובות והסביבה המתפתחת”.

אור קופרלי משנה למנכ”ל בקבוצת ‘חצי חינם’: “בימים אלה אנו נערכים להמשך תכנון ודיוק המתחם, אנו סוקרים את האזור גם מול התושבים ובוחנים פני עתיד תוך מטרה להקים מתחם אשר ישרת את תושבי רחובות והסביבה. אין לי ספק כי בחירתם של קופת חולים מאוחדת אצלנו ואיתנו נעשתה מתוך אותה האסטרטגיה בדיוק – ואני מברך ומודה להם על אמונם”.

(צילומים: תומר שונם הלוי)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן