news08.net/ads.txt

יום המעשים הטובים בקריית מלאכי בסימן הוקרה לכוחות הביטחון ומשפחות המילואים

יום מעשים טובים בקריית מלאכי הדגיש את ערבות הדדית, נתינה ותמיכה, תוך הוקרת תודה מיוחדת למי ששומרים על ביטחוננו ומסייעים לקהילה במהלך השנה ובחירום.

הוקרת תודה והצדעה: מאות מתנדבים בקריית מלאכי לקחו חלק בפעילויות מגוונות לכבוד יום מעשים טובים, תוך הדגשת הערכה עמוקה לכוחות הביטחון, משפחות המילואים וכלל המתנדבים שתרמו מזמנם במהלך המלחמה

בקריית מלאכי החליטו השנה הוחלט להתמקד בהוקרת תודה לכוחות הביטחון, משפחות המילואים וכלל המתנדבים שתרמו מזמנם ומרצם מאז ה-7 באוקטובר.

יום המעשים הטובים כלל מגוון רחב של פעילויות, ביניהם: סריגת ביגוד, כובעים ונעליים לתינוקות על ידי מתנדבות מתנ”א, הכנה ותליית שלטי הוקרה עבור ארגוני ההתנדבות על ידי בנות השירות הלאומי, הכנת משלוחי מנות למתנדבי הסעות לרפואה, למתנדבי יד תמר ולמשפחות מפונים, ארוחת בוקר עשירה לעובדי אגף שפ”ע בידי צעירי יתד, פעילות לכבוד פורים על ידי צוות ולקוחות עוצמה במפעל מוגן אופק, והכנת ארוחת בוקר מפנקת למועדון ליקויי ראייה על ידי מתנדבות מתנ”א ומתנדבות ויצו.  היחידה לעבודה קהילתית והתנדבות באגף לשירותים חברתיים הובילה את היום, במהלכו נערכו עשרות פרויקטים במספר מוקדים ברחבי העיר בשיתוף פעולה עם שותפים רבים.

גם באגף החינוך ציינו את יום המעשים הטובים, ופעילויות רבות התקיימו במעונות היום, הגנים ובתי הספר, אשר הוקירו תודה לכוחות הביטחון, המשטרה, מד”א, כבאות והצלה, חיילים, ארגוני התנדבות, כיתת כוננות, עובדי רווחה, שפ”ע ותחזוקה ועוד.

פרויקט השיא של יום מעשים טובים היה “מצדיעים ומחבקים את משפחות המילואים”. עובדי עיריית קריית מלאכי ועובדי חברת נסטלה אוסם ארזו משלוחי מנות מפנקים לכל משפחה, בנוסף נרכשו מארזים עבור המשפחות, אותם הכינו עובדי המפעל המוגן אופק.

בערב נהנו משפחות המילואים מארוחת ערב והקרנת הסרט “לאסי 2” באולם המופעים החדש במתנ”ס.

לפני ההקרנה, ראש העיר אליהו זהר, ומנהלת האגף לשירותים חברתיים, יואלה תבור, הביעו בנאומיהם הערכה עמוקה לתרומת המתנדבים וחשיבותה של הקהילה בזמן משבר.

גם חירות נמרודי, אמו של החטוף תמיר נמרודי, עלתה לדבר בפני משפחות המילואים וסיפרה על הנתינה של בנה החטוף בעזה, והודתה למשפחות המילואים על תפקידם החשוב.

יום מעשים טובים בקריית מלאכי הדגיש את ערבות הדדית, נתינה ותמיכה, תוך הוקרת תודה מיוחדת למי ששומרים על ביטחוננו ומסייעים לקהילה במהלך השנה ובחירום.

ראש העיר אליהו זהר:

“ראשית, אני רוצה להביע את תודתי ליחידה לעבודה קהילתית והתנדבות, אשר לצד המתנדבים הרבים ועובדי העירייה, הפכו את יום המעשים הטובים ליום של אחדות, נתינה וחגיגה אמתית של קהילתיות. העשייה המשמעותית והמרגשת ביום זה היא דוגמה נפלאה נוספת לרוח הנתינה הייחודית לקריית מלאכי”.

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן