news08.net/ads.txt

יום ה-100 נערך במוסדות החינוך בלוד

מוסדות החינוך בלוד ציינו את יום המאה, המהווה יום שיא שנחוג לציון מאה ימי לימודים (ללא שבתות, חגים וחופשות).

התלמידים הנרגשים בכל מוסדות החינוך, נערכו מבעוד מועדליום מיוחד זה בבית יחד עם ההורים והכינו יצירות הקשורת למספר 100. מגוון הרעיונות היה רב: החל בכתרים, חולצותה-100, תפזורות, משחקים , מסגרות וקישוטים ואפילו עוגות המאהבבית ספר הראל ערכו שיחות מתמטיות לאורך כל 100 הימים שחלפו מתחילת שנת הלימודים, כאשר המטרה הבנת משמעות המספר מבחינה סידורית וכמותית. “בכל יום חקרנו את היום, היינו המספר אליו הגענו, בדקנו האם הוא זוגי או אי זוגי, האם הוא חד ספרתי או דו ספרתי, מי נמצא לפניו ומי יהיה אחריו, ניסינו להמציא למספר תרגילים, סיפורים חשבוניים ועוד” סיפרו בבית הספר, “יום המאה הוא יום השיא מבחינת כל התהליך, הילדים חיכו לו בקוצר רוח, ביום זה נערכו הפעלות שונות שכולן עסקו במספר 100, הדביקו מדבקות, בנו מגדלים, הרכיבו מחרוזות, הכינו כתרים, הרכיבו תרגילים, הכינו תוצרים מטעמים ועוד. את  היום הפעילו המורים לחשבון, המחנכות ותלמידי כיתה ח׳ שחנכו את הילדים. היום היה מקסים, הילדים עברו מתחנה לתחנה תוך שהם פועלים בהנאה ולא פחות חשוב לומדים בדרך אחרת מגוונת ומשמעותית  תוך פיתוח חשיבה מתמטית, ביסוס ותרגול תובנה מספרית.

בבית ספר המעפילים נחגג יום המאה בפעילויות שונותומגוונות לילדי שכבות אב. בפעילויות הכירו הילדים מושגים חשבוניים סביב המספר מאה, הכינו דגמים שונים לייצוגהמספר וכמותו, והכירו את לוח המאה והמבנה העשרוני שלהמספרים. “יום חגיגי זה כלל התנסויות יצירתיות רבותוחשיבה מתמטית ושילב בתוכו חדוות עשייה וחוויה לימודית שונהנמסר מביהס, “תודה לצוות החינוכי בשכבות אלה על העשייה הברוכה.

בבית ספר לוי אשכול ציינו בסיפוק את היום החגיגי והמיוחד ואת שיתוף הפעולה בין ההורים, התלמידים והמורים. החל מהיום הראשון ללימודים ספרו הילדים את ימי הלימוד ובהגיע יום המאה הייתה חגיגה בה עבדו התלמידים בתחנות שונות וחקרו את המספר 100. ספירת ימי הלימוד נעשית בדרכים שונות ומגוונות במטרה לפתח ולבסס את התבונה המספרית ומיומנויות מתמטיות נוספות. בחלוף להם 100 ימי לימוד כולנו חכמים יותר, שמחים יותר, חברותיים יותר, יצירתייםיותר והכי הכי מאושרים ללמוד בבית חינוך אשכול מקום לגדול” אמרו בביה”ס, “הייתה זו למידה חווייתית ומשמעותיות כאחד“. בבית ספר הרמבם ציינו את יום המאה בהפנינג מיוחד ובמגוון פעילויות חווייתיות. הרכזת זהבה פרץ הובילה יום מיוחד במינו, יום של מספרים חוויה וכיף.פתחנו את היום בהצגה של תלמידי כיתות ועל מהות יום המאה. לאחר מכן תלמידי כיתות א‘, בעברו בתחנות שונות ומגוונות בהם למידה משמעותית. הפעילויות בתחנות היו: חקירת לוח המאה, הכנת משקפי המאה, הכנת תעודת זהות למספר מלוח המאה, חידות מספרים בלוח המאה, סופרים את המאה, מציירים עד 100, קופצים עד ה100, ולסיכום הכינו התלמידים שרשרת המאה עם 100 דגני בוקר. התלמידים נהנו מאוד, יום למידה משמעותית התלמידים סיימו את היום עם חיוך על הפנים ואורבעיניים. יום זה תרם להעלאת המוטיבציה בקרב התלמידים ורצון ללמוד, לחקור ולדעת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן