news08.net/ads.txt

יום מעשים טובים בעיר נס ציונה

כל כך הרבה תושבים ותושבות טוב על הלב- בתקופה בה הלכידות והערבות הדדית היא נקודת האור והחוזק שלנו כחברה

יום מעשים טובים בעיר נס ציונה: בוקר של כיף לגמלאי שדרות, ביקור מחבק בבית משפחות השכולות בעיר, חלוקת משלוחי מנות לפצועי מלחמה ופעילות מוסיקלית עם ילדי מועדוניות הרווחה – מאות תושבים, תושבות, חברות וארגונים יצאו לעשות טוב.

במהלך יום שלישי השבוע, בהובלת המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות בעיריית נס ציונה, התקיימו עשרות פרויקטים מרגשים של תרומה לקהילה, הפגנת אחדות וערבות הדדית. הנה חלק קטן מעשיית הטוב אתמול בעיר:

במועדון יונתן אירחו הגמלאיות יחד עם תלמידי גולדה גמלאים וגמלאיות משדרות. יחד העבירו בוקר של פעילות משותפת, שירים וריקודים וארוחת בוקר מעשי ידי הגמלאיות. גם במועדון קריית התרבות הקימו הגמלאיות יחד עם תלמידי בן יהודה גינת ירק מושקעת.

תלמידי תיכון בן יהודה במיזם “מחבקים וזוכרים” יצאו לבקר את המשפחות השכולות בעיר. התלמידים הגיעו לבית המשפחות עם מאפה ביתי ועציץ ירוק ופורח. עוד לפני פגשו הנערים והנערות את יו”ר בית יד לבנים, נסי נחמן, אביו של טל נחמן ז”ל, ואת מירי שוש ששיתפה על נפילתו של בנה, נוי שוש באירועי ה 7 לאוקטובר, על ההתמודדות האישית עם הבשורה והשכול.

תלמידי פארק המדע השתתפו בבוקר בינדורי עם סדנת יוגה צחוק משותפת עם גמלאיות מועדון תפארת ביד אליעזר ותלמידי תיכון גולדה יצאו לחלק משלוחי מנות לפצועי מלחמה במחלקת השיקום באיכילוב. תלמידי חטיבת בן גוריון בפעילות מקורית ומהנה – הגיעו בשעות אחר הצהריים למועדון החברתי של צעירים בעלי מוגבלויות והעבירו פעילות משותפת של ריקודי בטן. אחת מתוך מגוון פעילויות במוקדים רבים נוספים בעיר ומחוצה לה.

גם חברות וארגונים רבים יצאו למיזמים מרגשים של עשיית טוב:

עובדי אל אופ העבירו פעילות מוזיקלית עם ילדים החברים במועדוניות הרווחה והחינוך. עובדי חברת KLA יצאו לטפח, לנקות, לסדר ולשדרג את הגינות הפורחות במועדוניות הרווחה. גם עובדי חברת לנדא – שידרגו את הגינה הפורחת בבית החם לנערים, בפעילות משותפת עם הנערים.

עובדי המכון הביולוגי ארזו משלוחי מנות לחיילים יחד עם אזרחים ותיקים של מרכז היום. גם עובדי חברת טללים וקוונטום סורס רכשו וחילקו משלוחי מנות עבור שורדי שואה תושבי העיר.

עובדי HP אינדיגו במיזם מרגש וחשוב: יצאו לשפץ דירות של תושבים תושבי העיר המלווים על ידי אגף הרווחה.

קב’ כדורגל מכבי יפו אירחה את מועדנית שלוות נועם באימון ומשחק משותף באיצטדיון.

ראש העיר שמואל בוקסר:

“הערבות ההדדית בנס ציונה, היא ערך מוביל עבורינו בכל ימות השנה. מחמם את הלב לראות את המיזמים הנהדרים שהתרכזו ביום אחד, שעשו לכל כך הרבה תושבים ותושבות טוב על הלב- בתקופה בה הלכידות והערבות הדדית היא נקודת האור והחוזק שלנו כחברה. תודה לכל השותפים הרבים והטובים שלקחו חלק ביום החשוב הזה”.

אודליה שיר והב, רכזת ההתנדבות והפרויקטים:

“זכינו לחזק את החוסן הקהילתי בעשיית הטוב במיוחד בימים מאתגרים וקשים אלה. ביחד הדלקנו אור בלבבות של רבים בקהילת נס ציונה, ויצרנו חיבור ותחושת סיפוק גם לנותנים וגם למקבלים. אני מאחלת לכולנו להמשיך ולהפיץ את הטוב ומודה לכל השותפים בעיריית נס ציונה ובעיר כולה, שהפכו יחד את היום הזה לקסום במיוחד”.

הפעילויות בהובלת המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות ואגף החינוך בעיריית נס ציונה ובשיתוף אגף שפ”ע, לוגיסטיקה ונוער צעירים וקהילה. בשיתוף חברות עיסקיות רבות בניהם: HP אינדיגו, KLA, אלביט- אל אופ, עובדי המכון הביולוגי, טללים, קוונטום סורס, לנדא, רימילק, מכבי יפו.

◼️  לקבוצת חדשות נס ציונה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית נס ציונה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן