news08.net/ads.txt

יום קמפוס התקיים בבית הספר אורט; המנהלת, מרי שפונט: “היה לנו חשוב להעצים את הקשר הפורה בין בית הספר וההורים”

לאחרונה התקיים יום קמפוס בבית הספר אורט על שם יצחק רבין, במהלכו הורי התלמידים קיימו הפעלות והרצאות בתחומים שונים. במהלך היום התקיימו מעגלי שיח סביב הנושא המרכזי “מנהיגות – שומרים על האחדות מכבדים את השונות”. 17 מהורי התלמידים התגייסו על מנת להנחות את מעגלי השיח בהם נטלו חלק הן תלמידים והן המורים.

בחלק הראשון של המפגש פתחו ההורים בסיפור אישי מעורר השראה והרצו בנושאים מגוונים ומרתקים. אחד ההורים, מיקי דוד שמו, הרצה על המשטרה, פעילותה ותפקידה, איליה קגן הרצה על הצילום, ניסים משיח הרצה בנושא חשיבה, גיא אלטר הרצה בנושא מודעות ומדיטציה, עודד אלפייה הרצה בנושא טכנולוגיה, עמית נגלר הרצתה בנושא התנדבות במשטרה, ענת ליפוויצקי הרצתה בנושא הטרדות מיניות, רפי ברקאי הרצה בנושא חיל האוויר, איריס עמית הרצתה בנושא הצבת מטרות nlp, שלמה אלפסה בנושא התנדבות והתפתחות, אורלי קנת  בנושא  שינוי חברתי, גבי גלאל על המשטרה ואינטרנט מוגן, ישראל איצקוביץ הרצה על אחריות ומנהיגות, ענת פישר על שפת גוף ומודעות, שרון בן דוד הרצה בנושאי חדשנות ולורן חזות הרצתה על סוד האושר והאחריות האישית.

היה זה יום פורה ומצמיח בהלימה לייחודיות בית הספר “ממנהיגות אישית למעורבות חברתית”. מנהלת החטיבה העליונה, בל חסידים בשיתוף צוות הנהלת החטיבה העליונה יזמו, תכננו  ובצעו יום מיוחד בעל נופך שונה, מרענן ומקורי, “היה חשוב לנו להקדיש את היום לנושאים חברתיים שמעסיקים את החברה הישראלית בשנת השבעים  ואחת למדינה. חשוב לנו לעודד את תלמידנו למעורבות חברתית ולאזרחות פעילה”.

הורים רבים נרתמו להנחות את מעגלי השיח  וקבלו תגובות אוהדות מאוד, תלמידים רבים שבחו את תכנית היום ובקשו עוד פעילויות מפרות כאלו. מנהלת החטיבה חילקה להורים תעודות תודה והוסיפה שפעילות משותפת של הורים ומורים גם יחד מבטאת את הקשר ההדוק שבין הקהילה לבי”ס ואין ספק שפעילות מסוג זה רק מקדמת שיח בונה ואוירה נעימה בין תלמידים ,הורים והמורים.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: “היוזמה הברוכה והמשותפת של מנהלת חטיבת העליונה הגברת בל חסידים בשיתוף הנהגת ההורים, להפיק יום כזה, אינה דבר של מה בכך. הצוות השקיע רבות בגיוס המתנדבים ובתיאומים השונים. היה לנו חשוב להעצים את הקשר הפורה בין בית הספר וההורים. התלמידים דווחו שהדיונים היו מרתקים ואקטואליים .היום נחל הצלחה מרובה והותיר טעם של עוד ורצון לקיום ימים ערכיים ומרתקים כאלו בעתיד. אני מבקשת לברך את ההורים המתנדבים ,שילוב כוחות של הורים ובית הספר מוביל להצמחת ילדינו לפסגות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן