news08.net/ads.txt

יום שיא איכות סביבה לתלמידי רמלה

בתי הספר השתתפו בתוכנית השנתית של המשרד להגנת הסביבה ומשרד החינוך בליווי חברת “צעד ירוק” בנושא: ‘משבר האקלים – צמצום טביעת רגל אקולוגית.

יום שיא איכות סביבה לתלמידי רמלה

יום שיא איכות סביבה התקיים באשכול הפיס לתלמידי בתי הספר: בן צבי, בן גוריון, מענית, הרי”ן, רונה רמון ובר אילן.

בתי ספר אלה השתתפו השנה בתוכנית השנתית של המשרד להגנת הסביבה ומשרד החינוך בליווי חברת “צעד ירוק” בנושא: ‘משבר האקלים – צמצום טביעת רגל אקולוגית’.

יום השיא נפתח בדברי ברכה של רכז החינוך הסביבתי בעירייה אליקים ויסנשטרן ושל רכזת חינוך וקהילה במשרד להגנת הסביבה זרתהון דמוזה.

בתי הספר הציגו את הפרויקט הסביבתי שלהם שכלל עידוד המחזור בעיר על ידי העברת הרצאה קצרה בפני שאר תלמידי בית הספר, ניסחו אמנה חברתית והכינו כרזות וסלוגנים.

תלמידים נוספים עסקו בצמצום בזבוב המזון ובצמצום הפסולת האורגנית על ידי קומפוסט בית ספרי בצמוד לגינה הקהילתית שלהם, העברת מפגש הסברה בקרב התלמידים בו חולקו פחי פסולת אורגנית עם מדבקת הסבר מה ניתן לזרוק, יצירת חידון חוויתי, כתיבת סלוגן ועיצוב כרזות שנתלו ברחבי בית הספר.

בהמשך עברו התלמידים פעילות סביבתית עם קופסאות בריחה וחולקו תעודות הערכה לבתי הספר. במחצית השנייה של שנת הלימודים יוכשרו בתי ספר נוספים בתוכנית הזו.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן