news08.net/ads.txt

יום שיא בנושא מנהיגות לנוער רמלה התקיים באוניברסיטת רייכמן

במסגרת פרויקט העשרה למועצות תלמידים ונוער שיזם מרכז הדרכה למנהיגות נוער בעיר רמלה התקיימו בחודשים האחרונים, מערכי שיעור וקורסים בהם נציגי מועצות תלמידים למדו על חוקים וזכויות התלמיד ועל הדרכים לוודא שמירה עליהם במסגרות החינוך . עמותת יסוד ששותפה לפרויקט יחד עם בית ספר נווה יונתן קיימה יום שיא לפרויקט באוניברסיטת רייכמן בהרצליה בה הזמינו את בני הנוער לקחת חלק ביום מנהיגות הנוער.

בכנס התקיימו הרצאות של פרופסור למשפטים יניב רוזנאי, גב’ ליאת כהן –מנכ”ל עמותת יסוד, גב’ טובה בן ארי מפקחת משרד החינוך והרצאתו המרתקת של נדב בן יהודה, מטפס הרים אשר סיפר על עלייתו להר האוורסט והקשיים שעמדו בדרכו. בהמשך היום, יצאו בני הנוער לסיור  היכרות בקמפוס שלאחריו קיימו מעגלי שיח על האתגרים והייחודיות של החיים בעיר רמלה.

ענת סלקמן מ”מ מנהלת מרכז הדרכה : “ קיום של הכשרות, סדנאות ,התנסויות והרצאות מעוררות הרשאה, הן המפתח לקידום מנהיגות נוער בעתיד.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן