news08.net/ads.txt

יום של מחאות | חקלאים ייחסמו כבישים במהלך היום

שיירות של טרקטורים בדרכים יגרמו לשיבושי כולל שבירת ביצים המונית סמוך לקרית גת ובאר טוביה ועוד: החקלאים יוצאים למלחמה ומתכננים “להבעיר” את המדינה בשורת צעדי מחאה נגד הרפורמה של שר האוצר אביגדור ליברמן, להורדת מכסים ופתיחת המשק ליבוא פירות, ירקות וביצים, שלטענתם תהרוס את ענף החקלאות ותפגע קשות בביטחון המזון של אזרחי ישראל.

היום (ראשון) ישבתו 54 מועצות אזוריות ביניהם המועצה האזורית באר טוביה, המועצה אזורית לכיש שכוללת את היישוב אחוזם מדרום לקריית גת,  מועצה אזורית חבל יבנה, מועצה אזורית ברנר, מועצה אזורית יואב, מועצה אזורית גדרות – לאות הזדהות עם החקלאים שבקרבן. לא יינתן מענה טלפוני ולא תהיה קבלת קהל במועצות. בחלק מהמקומות ייצאו להפגנות בצמתים, ובהמשך מתוכנן להרחיב את ההפגנות. שיירות של טרקטורים בדרכים יגרמו לשיבושי תנועה ובמקרה קיצון מדברים אפילו על הפסקת שיווק תוצרת חקלאית. כך מדווח הבוקר עיתון ‘ידיעות אחרונות’.

מגדלי הביצים מתכננים הפגנות הכוללות גם שבירת ביצים המונית. הם התריעו בפנייה למשווקי הביצים: “היינו תמיד לויאלים אליכם, עמדנו לצידכם בשעות הקשות, שיווקנו דרככם גם במלחמות, בקורונה עכשיו תורכם לעמוד לצידנו. נבוא בחשבון עם משווק שיתמוך בתוכנית של פורר וליברמן”.

במסגרת המאבק תנועת המושבים והתנועה הקיבוצית משלבות כוחות והוקם מטה מאבק משותף בהשתתפות מאיר יפרח, יו”ר התאחדות המגדלים בישראל ומזכ”ל תנועת המושבים, ואבשלום וילן, ח”כ לשעבר ומזכ”ל התאחדות חקלאי ישראל. כך מדווח הבוקר עיתון’ידיעות אחרונות’.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן