news08.net/ads.txt

יומיים לאחר שנפצע בפעילות מבצעית – לוחם דובדבן, סמ”ר רונן לוברסקי, הלך לעולמו

12-84-e1527355820994

בשורות קשות הערב (שבת) נפטר מפצעיו סמ”ר רונן לוברסקי הי”ד, לוחם דובדבן בן ה-20 מרחובות יומיים לאחר שנפצע אנושות בפעילות מבצעית נגד חוליית פעילי טרור.

במהלך המבצע בשעה 5 לפנות בוקר הושלכה אל עבר הכוח פלטת שיש מבניין בגובה של 3 קומות ופגעה בראשו של לוברסקי שהיה חלק מכוחות החיפוי, כשהוא ממוגן עם אפוד וקסדה אולם פגיעתה של פלטת השיש הייתה כה עוצמתית כך שהקסדה התנפצה והוא פונה במצב אנוש כשהוא מורדם ומונשם אל בית החולים הדסה עין כרם, שם נללמו הרופאים על חייו. במהלך השבת הוא נתן נשמתו לבורא.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: “אני מביע צער עמוק על מותו של לוחם דובדבן רונן לוברסקי ושולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו. זרועות הביטחון יגיעו למחבל ומדינת ישראל תמצה עמו את הדין”.

דובר צה”ל: “משימת סיכול הטרור ביהודה ושומרון היא משימה יום יומית ומאתגרת. לוחמי יחידת הקומדנו דובדבן עומדים בחוד החנית שלה. היום נפטר מפצעיו סמל רונן לוברסקי ז״ל לוחם היחידה. צה״ל ימשיך ללות את משפחתו. לוחמינו ימשיכו להלחם בטרור על מנת להבטיח בטחון ותחושת בטחון לאזרחי ישראל”.

ראש העיר, רחמים מלול: ״העיר רחובות כולה מרכינה את ראשה בצער, עם היוודע דבר פטירתו של בן העיר רונן לוברסקי ז״ל. רונן היה מלח הארץ, בן מסור, תלמיד מצטיין, צנוע וערכי. אנו כואבים את לכתו ושולחים תנחומים וחיבוק חם לבני משפחתו״.

יהי זיכרו ברוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן