news08.net/ads.txt

יוני כנרי מביע תמיכה ברועי גבאי לראשות העיר יבנה

יוני כנרי, תושב העיר יבנה, יו”ר עמותת “משפחות עם צרכים מיוחדים”, מביע תמיכה ברועי גבאי לראשות העיר יבנה. כנרי הוא איש עסקים, המקדיש את זמנו לפעילות חברתית, נאבק ביוקר המחייה ולמען משפחות עם צרכים מיוחדים, ומבקש לקדם את העשייה הציבורית-חברתית שלו לשלב הבא.

כנרי משמש מנכ”ל רשת ‘אורן משי’, ומי שמכירים את פועלו מדגישים כי מדובר באיש עשייה, פעיל חברתי, מתנדב במשטרה מזה שנים רבות עבור תושבי עירו וסביבתה, ונטל ונוטל חלק משמעותי בפעילויות רבות המוגדרות חסויות בנושאי סמים, אלימות ומיגור הפשע ברחובות. כנרי אמר היום: ״לאחר שישבתי עם המועמדים לראשות העיר הבנתי שהדבר הנכון לעיר שלנו זה ראש עיר שבא לעבוד מהלב, ואשר יש בו רצון לשנות, אני יודע שיש DNA טוב לעבוד איתו״.

רועי גבאי מסר בתגובה: “שמח מאוד על התמיכה ועל הפעילות הברוכה של יוני בנושא אנשים עם מוגבלויות. בחודשיים האחרונים, כמעט בכל חוג בית, עולה סוגיית הטיפול והמענה עבור אנשים עם צרכים מיוחדים וחינוך מיוחד. אבי ז”ל היה נכה צה”ל וחוויתי מקרוב את ההתמודדות והאתגרים של אנשים עם מוגבלות. בעזרת השם נפעל כדי למפות את האתגרים והצרכים של האוכלוסייה ולפעול למענם. מלבד זאת, תקוותי כי הניסיון של יוני בעולם העסקי ובכלל בתחום ההתנדבות העירונית בה הוא נוטל חלק משמעותי, יסייע למען העיר ולמען הקהילה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן