news08.net/ads.txt

יוסי סולימני מטיל פצצה: “עוזב את מפלגת העבודה, עצוב לי בלב” | ראיון מיוחד על הדרך החדשה וגם על הקורונה המשתוללת בעיר

סגן ראש עירית קרית מלאכי, יוסי סולימני מטיל היום (שלישי) פצצה ומודיע כי הוא עוזב את מפלגת העבודה. “תם עידן! אחרי הרבה מאוד שנים, מפלגת העבודה כבר אינה הבית הפוליטי שלי. הדרך בה היא צועדת אינה דרכי. בשקט, בכבוד וללא טריקת דלת אני אומר שלום להרבה מאוד חברים יקרים מכל רחבי הארץ שאיתם צעדתי לאורך השנים. אהבתי אתכם יקיריי וכמובן שאוהב תמיד”.

יוסי סולימני, לאן פניך מועדות?

“הן לא מועדות כרגע לשום מקום. אחרי הרבה מאוד שנים אני סיימתי את הפרק במפלגת העבודה”.

למה?

“כי אלה לא העמדות שלי. העמדות שלי הן של מרכז ולא של שמאל והתחושה שלי היא שהמפלגה הלכה שמאלה מידי. זו לא דרכי, יש שם כל מיני התבטאויות של חברי כנסת ומועמדות לכנסת שאני מאוד לא אוהב. מפלגה שנותנת לגיטימציה למי שמתבטאים נגד חיילי צה”ל או נגד יום השואה – מבחינתי זה קו אדום”.

לא עצוב קצת בלב?

“עצוב מאוד, מאוד – אבל יש דברים שהם מעבר לנוסטלגיה ולסנטימנטים, זו תפיסת עולם – דברים שאתה הולך לישון איתם בלילה וקם איתם בבוקר. אני מרגיש שהמפלגה אינה מבטאת את השקפת עולמי”.

אז איפה נראה אותך בבחירות הקרובות?

“האמת היא שזו שאלה שאני שואל את עצמי. במשך הרבה מאוד שנים הייתי מאוד פעיל בכל האזור במפלגת העבודה, הייתי מועמד לרשימה לכנסת במקום ה-19 כשאהוד ברק עמד בראש המפלגה. יש לי עמדות די מוצקות, עמדות של מרכז – לא שמאל ולא ימין, יש כמה אפשרויות אבל למה אני צריך להטריד את עצמי בזה? עשיתי את הצעד רק עכשיו, ממש היום”.

בוא נדבר קצת על קרית מלאכי. העיר אדומה, איך יוצאים מזה?

“תראי, קודם כל העיריה משקיעה הרבה מאוד משאבים ואנרגיה בדבר הזה. השבוע התמנה אלוף משנה במילואים לתפקיד פרויקטור הקורונה כדי לתת בוסט יותר חזק, אבל בשורה התחתונה זה עניין המשמעת של האזרחים. צריך להגביר את האכיפה, צריך לא להיות נחמדים, אין ברירה. קרית מלאכי זו עיר קטנה – משפחה גדולה, הרבה מאוד פעמים קל ונוח להחליק דברים אבל בסוף העיר נפגעת וכשזה מגיע לחיי אדם – ובקרית מלאכי לצערנו הרב חווינו הרבה מקרים של נפטרים מהקורונה – זה צריך להדליק פרוז’קטור ולא נורה אדומה. בהקשר הזה ראש העיר ללו זוהר מקיים הערכות מצב בלתי פוסקות עם כל הגורמים, כולל משטרה, כולל מד”א, כולל פיקוד העורף. להגיד לך שרואים כבר את התוצאות? עדיין לא, אבל מקווה שבקרוב נוכל לראות את זה. כל זמן שנישאר עיר אדומה לא נוכל לחזור לשגרה גם אם כל המדינה תחזור לשגרה – אם לא נעשה את מה שצריך לעשות נישאר הרחק מאחור ואני מקווה שזה לא יקרה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן