news08.net/ads.txt

יוסי תורג’מן דוור בדואר ישראל בבאר יעקב חולק חוויות מיום עבודתו בתנאי שרב כבד

כשכולנו  במזגן, ישנם רבים שנמצאים בחוץ בשמש הקופחת. בחברת דואר ישראל עובדים מעל 1,000 דוורים המחלקים דואר וחבילות בכל רחבי הארץ, מדן ועד אילת, בשרב, בגשם ובכל תנאי מזג אויר. יוסי תורג’מן מבאר יעקב הוא אחד ממערך הדוורים בעיר. יוסי  עובד כדוור מזה 3.5 שנים ומספר  כי מידי יום הוא אחראי על חלוקת דואר וחבילות ברחוב שא נס, רבין ושדרות אלונים, צועד קילומטרים רבים במהלך יום העבודה.

“אני אוהב את עבודתי בשטח, שמח לקום בבוקר ולצאת לעבודה, נהנה לעבוד במרחבים הפתוחים ,ללכת ברחובות, לפגוש אנשים ולתת שירות לתושבים שמאוד מעריכים את המאמצים שאנו משקיעים בכל תנאי מזג אויר” אומר יוסי . “אמנם לא קל לעבוד בתנאי שרב כבדים ובשעת הבוקר נרשמו היום 41 מעלות, שותים הרבה מים ומבצעים את החלוקה לתושבים. נחמד לטייל באוויר הפתוח  ולבצע את העבודה בשמחה על הצד הטוב ביותר, לטובת עם ישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן