news08.net/ads.txt

יופי של יוזמה – במכון האונקולוגי בקפלן דואגים לטיפוח חולות הסרטן

 

מזה 15 שנה מתנדבות הקוסמטיקאיות לורה אלקבץ ופנינה ברגיל במכון האונקולוגי בקפלן. בחדר מיוחד הן דואגות לטיפוחן של נשים המתמודדות עם מחלת הסרטן.

לורה אלקבץ בת ה-73 מרחובות ופנינה ברגיל מקריית עקרון, ששימשה בעברה אחות במחלקת יולדות במרכז הרפואי קפלן, עוסקות לאורך חייהן בטיפוח וקוסמטיקה. לפני 15 שנה הן החלו להתנדב במכון האונקולוגי לשם הן מגיעות מידי שבוע עם ערכת איפור וטיפוח ומעניקות למטופלות עיסוי ידיים, חידוש עור הפנים, עיצוב הגבות ומריחת לק.

“לאחר שהחלטתי להפנות את כל האנרגיות שלי לתחום הקוסמטיקה ורכשתי ידע רב בתחום, החלטתי לתרום מזמני לחולות סרטן המטופלות במכון האונקולוגי, אני רואה בכך שליחות לכל דבר”,  מסבירה פנינה. “אני בטוחה שחיזוק הנשיות והדימוי העצמי של המטופלות במהלך הטיפולים הכימותרפיים מעצים אותן מאוד ותורם לחלוטין לתהליך הריפוי וההתמודדות עם המציאות לאחר מכן”.

| צילום: אופיר לוי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן