יופי של לוחמות בנתיבות: לוחמות פלמ”ר 8 בהפוגה קצרה 

מיזם הקליניקה הניידת החל את פעילותו לפני כחודש ימים ומאז ערך טיפולי אסתטיקה לנשים המפונות מעוטף עזה ומהצפון, בין היתר ביקר במלון הוד ים המלח, במלון ים-סוף באילת.

לוחמות יחידת פלמ”ר, הכוללת לוחמות מיחידות קרביות כמו: קרקל, ברדלס, אריות הירדן, איסוף קרבי ועוקץ,  קיבלו לאחר חודשיים וחצי של  לחימה בחזית  והגנה על גבולות ישראל, אתנחתה קצרה של טיפולי יופי ואסתטיקה.

אל “קליניקה על גלגלים”, מיזם של ד”ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, יחד עם צוות עובדיה, לשטח כינוס והתרעננות, בסמוך לנתיבות, שם פגשו  כ- 100 לוחמות מיחידות שונות, שעיסוקן המרכזי הוא פינוי פצועים מעזה.

במסגרת זו טיפל הצוות בכל הלוחמות  אשר בחרו בטיפול  פנים קוסמטי או בטיפול באמצעות מכשור לפנים.  בסיום הטיפול הותאמו לכל לוחמת מוצרי טיפוח  ושפתון לחות, שקיבלו במתנה מד”ר אקרמן.

הילה שפירא, מפלמ”ר 8, לוחמת קרבית, אמרה לאחר הטיפול: “וואוו אזה כייף להרגיש סוף…סוף….נשית ומטופחת!! לא ידענו מה זו שגרת טיפוח כבר 80 יום! חיכנו לזה הרבה מאוד זמן!”

לדברי ד”ר להבית אקרמן: “אנו כל כך שמחות ומתרגשות  לעזור ולתמוך בלוחמות האמיצות, הנמצאות בקו האוייב,  ולהוקיר להן תודה.  תנאי השטח לא סטרלים במיוחד, ולבסוף אל נשכח שמדובר בנשים- מתחת למדים הקשוחים. כמי שעוסקת כל חייה באסתטיקה ויופי ונפגשת עם מאות נשים ביום, החלטתי להגיע עד אליהן ולהעניק להן הפוגה במיטבה”.

והוסיפה “אני גאה בכך שהצלחתי לגייס את צוות העובדים שלי,  משלוש הקליניקות, למשימה זו ובכך הצלחתי לשנע גם מיכשור מתקדם לטיפולי אסתטיקה לנתיבות”.

מיזם הקליניקה הניידת של ד”ר אקרמן החל את פעילותו לפני כחודש ימים ומאז ערך טיפולי אסתטיקה לנשים המפונות מעוטף עזה ומהצפון, בין היתר ביקר במלון הוד ים המלח, במלון ים-סוף באילת.

◼️ לקבוצת חדשות נתיבות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ישי אקרמן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן