news08.net/ads.txt

יופי של עדלאידע בגן יבנה | צפו בגלריה הצבעונית

‏אלפים מתושבי גן יבנה והאזור לקחו חלק בחגיגות העדלאידע המסורתית בסימן עולם הפנטזיה

קסומה, צבעונית ומרגשת: תהלוכת העדלאידע של המועצה המקומית גן יבנה הפכה למסורת ביישוב ומידי שנה לוקחים בה חלק אלפים מתושבי היישוב, צוותי החינוך, תלמידי בתי הספר, תנועות הנוער, חוגי המתנ”ס ועוד.

האירוע התקיים גם השנה בשיתוף פעולה עם פרנדלי גן יבנה, על התכנים היה אמון ג’רום ארוש. האירוע החל בצעדה ענקית של כלל תלמידי בתי הספר, תנועות הנוער, נוער מד”א, תערוכת מכוניות ישנות, שיירת אופנועים, הולכי קביים, מופעי רחוב ועוד. לאחר מכן התקיימו הופעות ברחבת קניון הפרנדלי של רוי בוי כוכב הילדים ולהקת הטיקטוק לנוער. כלל המשתתפים נהנו מדוכני מזון, תחנות הפעלה, משחקים וכניסה חופשית למשחקיית ה-PLAY PARK.

ראש המועצה, דרור אהרון: “הייתה עדלאידע נהדרת, היא זכתה להצלחה גדולה ולקחו בה חלק אלפים מתושבי גן יבנה שהתחפשו, רקדו שרו ושמחו. אני רוצה להודות להורים ולילדים, לצוותי החינוך, לצוותי המועצה והמתנ”ס, למשטרת ישראל ולכל תנועות הנוער שהובילו להצלחת האירוע הנהדר הזה”.

צילום: דוברות המועצה המקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן