יורם מרציאנו, ערב החג: “אנחנו בדרך למהפך”

יורם מרציאנו המועמד לראשות העיר לו:”הכישרון שלנו הוא לבחור אנשי מקצוע, שאוהבים את התושבים!”

מאות תושבים ותומכים הגיעו למטה הבחירות של יורם מרציאנו וסיעת ‘לוד אחת’ לכנס הרמת כוסית לכבוד ראש השנה.

כידוע, קמפיין הבחירות של מרציאנו, המתמודד לראשות העיר לוד וסיעת ‘לוד אחת’, ממשיך לסחוף אחריו תושבים רבים בהם ליכודניקים המאוכזבים מהתנהלות קברניטי העיר בעשור האחרון. בכנס שהתקיים אמש בלב השכונה הוותיקה בלוד, סמוך למטה המרכזי של מרציאנו, אמר מרציאנו:  “אני לא פוחד מאף אחד, אני אנהל מלחמה נגד הנשק הבלתי חוקי והפשיעה!

במהלך הערב הורגשה תקווה אמיתית למהפך בעיר שהוזנחה זה עשור, “אין בלוד אדם שיש לו ניסיון בעבודה ציבורית כמוני. הייתי חבר כנסת, שמונה חוקים רשומים על שמי. ניהלתי את משרד ראש הממשלה באזור המרכז. הצלתי 3500 משפחות שרכשו דירות מחברת ‘חפציבה’ שפשטה את הרגל. הגשתי סיוע לתושבים לאורך שנים מול משרדי ממשלה וחברות ממשלתיות.” אמר מרציאנו.

הערב הונחה ע”י אבידן אמר, מספר 6  בסיעת ‘לוד אחת’ ועל ידי אסתר קנו, צעירה בת 20, בת העדה האתיופית שנולדה וגדלה בעיר וסיפרה כיצד רואה במרציאנו את התקווה לה מייחלים צעירי לוד: “אני מאוד מתרגשת להיות כאן ולהיות חלק משינוי מבורך, תודה לכל מי שהגיע. יש הרגשה קשה שהעיר שלי עומדת במקום כבר שנים רבות, שום דבר לא זז בה, כלום לא באמת משתנה… עיר שמופיעה שוב שוב בכותרות שליליות בתקשורת עיר בלי ביטחון אישי עיר ללא תרבות ופנאי ומקומות בילוי לצעירים עיר שמזניחה את השכונות הוותיקות עיר שהתשתיות בה ישנות ומיושנות כך הגעתי להכיר את יורם מרציאנו . והאמת? הוא הכניס בכולנו תקווה”, אמרה.

מרציאנו הודיע במהלך הערב, כי הוא מתכוון להקים צוות מקצועי אשר יערוך סקר לקראת חיזוק מבני מגורים אשר נבנו לפני שנות ה-80, כדי למנוע אסון העלול להיגרם ע”י רעידת אדמה כמו זו שהתרחשה בשבת האחרונה במרוקו, “לוד בין הערים שיספגו הכי הרבה אבידות ברעידת אדמה”

יורם הבטיח לפעול כדי להחזיר את שדה התעופה ללוד, והטייסים יפסיקו להודיע ללקוחותיהם כי הגיעו לתל אביב, בזמן שהם מנחיתים את מטוסיהם בחלק הצפוני של העיר לוד. באירוע נרשם רצון אמיתי של התושבים להנהגה אחרת שתראה אותם ותשקיע בהם ובעתיד העיר תחת חזון ותכנית סדורה: “אנחנו בדרך למהפך!” סיכם מרציאנו.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן