יו”ר אגודת הסטודנטים הארצית הנבחר של הקרייה האקדמית אונו: ינון קרן

ינון קרן איש צבא בעברו לוחם וקצין בשייטת 13, איש עסקים וסטודנט, נבחר ברוב קולות לכהן כיו”ר אגודת הסטודנטים הארצית של הקרייה האקדמית אונו – על כל שלוחותיה.

ינון קרן איש צבא בעברו לוחם וקצין בשייטת 13, איש עסקים וסטודנט, נבחר ברוב קולות לכהן כיו”ר אגודת הסטודנטים הארצית של הקרייה האקדמית אונו – על כל שלוחותיה.

אגודת הסטודנטים של הקרייה האקדמית אונו נחשבת לגדולה והחזקה בישראל מבין המוסדות האקדמיים והיא כוללת 5 קמפוסים ברחבי הארץ, מונה למעלה מ22,000 סטודנטים ומחזיקה בתקציב שנתי של כ-7 מיליון ש״ח.

עד כה כיהן בתפקיד אורון אייזנשטיין. בבחירות שנערכו לאחרונה ניצח קרן באופן משמעותי כש- 1,728 מתוך 2,497 הקולות של הסטודנטים בארבעה קמפוסים של הקריה האקדמית אונו [קריית אונו, ירושלים, חיפה, באר שבע] ניתנו לו, המהווים כ-69.7% מקולות הסטודנטים. ברשימת “קדימה אונו”, אותה הוא מוביל, שישה בעלי תפקידים וכ-30 חברי מועצה.

ינון, בן 28 ממושב גנות, לקראת סיום תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בנדל״ן, תשתיות ושמאות מקרקעין ובמסלול המשך לתואר שני במשפטים.

הוא בוגר בית הספר לניהול באוניברסיטת תל אביב בלימודי דירקטורים ונושאי משרות בכירות בתאגידים, בוגר הטכניון ביזמות נדל״ן וניהול פרויקטים למגורים.

“ראשית, זאת זכות גדולה עבורי לעמוד בראש ארגון משמעותי זה שמייצג נאמנה אלפי סטודנטים בקריה האקדמית אונו”, אמר ינון קרן לחדשות 08. “לצערי נתקלתי מקרוב ברוע הפוליטיקה ההרסנית שמלווה אותנו בחברה הישראלית ככלל ובימים אלו בפרט. פגשתי מתמודדים שעבדו במשך חודשים ארוכים בשיטה פוליטת פסולה והרסנית זאת והכניסו אותה לכותלי הקמפוסיםֿ.

“אין לי ולא היו לי שאיפות פוליטיות, אך כשהגיעו לאוזניי אי אלו מעשים פוליטיים הרסניים לרבות פגיעה והכפשה אישית, ניסיונות לשסע ולפלג איש ברעהו, יהודים בערבים, דתיים בחילוניים חיילי מילואים באחיהם, דברי שקר והסתה, וכל זאת על מנת ליצור אהדה וקולות בוחרים – נדרשתי לעשות מעשה כלוחם ומילואמינקי כמו רבים מחבריי לספסל הלימודים.

המלחמה על האחדות, הערכים והאמת חשובה לא פחות מהמלחמה על המולדת. אין לנו ארץ אחרת מכל הבחינות ולכן התייחסתי להזדמנות הזו באותה הרצינות והשתמשתי בכלים והמיומנויות שרכשתי במהלך שירותי הצבאי ויישמתי אותן על מנת לשמור על מנהיגות בריאה וערכית. פיקדתי מבחינתי על עוד מבצע בחיי, זה כולל צוות מקצועי, פעילים, חברי מועצה ועוד. כל זה במקביל לניהול המשברים בעקבות פייק ניוז שלא פוסק, הקלטות, מיילים ושיחות טלפון שחידדו עבורי את הסיבה לכל הפרויקט והוא כוחנו באחדותנו.

“מסתבר שלשבת על כיסא יו״ר האגודה הגדולה בארץ – יש לזה משמעויות פוליטיות עם קשר ישיר לממשלה, לשרים ולדרג הפוליטי הבכיר. לא מעט שרים בכנסת, וראשי ערים החלו את דרכם בתפקיד זה . אני רואה בתפקידי שליחות ולא מנהיגות טכנית, אלא שליחות להנהיג ולהוביל מעל 20,000 איש, לשמור ולגונן עליהם כל זאת ברוח הערכים שרכשתי בצה”ל.

“הגיע הזמן שאנחנו, הדור הצעיר ניקח אחריות על המדינה שלנו, אנחנו מדינה מוקפת אויבים הבאים להורגינו, ופוליטיקאים שכל מה שמעניין אותם זה להישאר על הכיסא ולא לעצבן את מי שלא צריך. הגיע הזמן שהנהגת דור הניצחון תתפוס פיקוד על המדינה ועל העם”.

עוד הוא מוסיף: “נלחמתי במלחמת דוד וגלויית, מלחמת התשה, מלחמה על ערכים, מלחמה על אמת, אני בחור צעיר שאין לו מושג בפוליטיקה וניהול מערכת בחירות, כנגד מערך פוליטי מנוסה, משומן שעובד על זה כבר למעלה מ-8 חודשים, עם אנשי מקצוע, מנהלי דאטה, אסטרטגים, גרפיקאים, קמפיינרים, סוללת עורכי דין ותקציב של מאות אלפי שקלים – וניצחתי יחד עם חבורה שכל כולה רצתה בשינוי שאינו מובל על ידי פוליטיקה זולה והרסנית. ברוך השם, יצאנו כשידינו על העליונה, והצאנו את האמת לאור.

מה לסיכום?

“מנהיג הוא לא פוליטיקאי מנהיג רואה את טובת העם לפניו, מנהיג מחובר לאמת אחת ואיתה הוא צועד עד הסוף כנגד הכל. מנהיג כמשה רבינו שרק יקרב את העם אחד בשני, ישרה אהבת חינם ויראה את עמו לפני הכל. מי יתן ולא ניתן לשנאה הזאת לשסע בנו, שנפיץ אהבת חינם, נהיה מאוחדים מתמיד ונראה רק את הטוב בכל אחד”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן