יו”ר האופוזיציה בקרית מלאכי בוועדת החינוך: “אתם פשוט חיים בסרט ואתם כנראה באמת מאמינים לעצמכם שהכל כאן מושלם”

ישיבה שגרתית של ועדת החינוך העירונית שנערכה השבוע הגיעה לטונים גבוהים, כך לפי ראש האופוזיציה והמועמד לראשות העיר, אליאור עמר, שתקף בחריפות את מנהל אגף החינוך, אבי אדרי

בתחילת הישיבה הציג מנהל אגף החינוך מצגת בה מנה את הישגי מערכת החינוך ולאחריה דיברו ראש העיר ללו זוהר, סגנו יוסי סולימני וחבר המועצה שלומי מלכה, אשר שיבחו את מערכת החינוך.

בהמשך, דיבר עמר, שיבח את אנשי החינוך שנכחו בישיבה, ואמר כי הם עושים עבודה חשובה מאוד. באותה נשימה, ראש האופוזיציה פנה לראש העירייה זוהר ומנהל אגף החינוך אדרי בטענות.

לדבריו, “יש פה ישיבה שלמה, שנמשכת יותר משעה, ולאורך כל הישיבה אני שומע מכם רק כמה הכל טוב ומושלם. אבל יש מציאות מחוץ לחדר הזה. למה אנחנו לא מדברים על הנתונים של הזכאות לבגרות, על זה שאנחנו אחת מהערים היהודיות עם אחוזי הבגרות המצטיינת הכי נמוכים בארץ, על העובדה שאחוז הנשירה בעיר הוא כמעט פי 2 מהממוצע הארצי, על זה שיש מעט מידי מגמות לבחירה לתלמידים בתיכונים, איפה הדברים האלו? אתם לא מעלים את הנתונים האלו לדיון כי אתם פשוט חיים בסרט ואתם כנראה באמת מאמינים לעצמכם שהכל כאן מושלם. אבל כנראה שאין לכם מושג ממה קורה כאן באמת”.

עמר תקף את מנהל אגף החינוך גם על אופן ניהול הישיבה. “ועדת החינוך אמורה לדון באסטרטגיה של מערכת החינוך המקומית. לדבר על האתגרים, המורכבויות, הבעיות והדרכים לפתור אותן. אתם מציגים פה תכניות אבל לא אומרים מה היעדים, איך אתם מודדים הצלחה. אלו דברים בסיסיים בכל מערכת ארגונית שמכבדת את עצמה, אבל משום מה כאן זה לא בא לידי ביטוי”.

ראש האופוזיציה פנה לראש העיר ואמר: “לא נעים לי להגיד את זה, אבל מנהלי האגפים מנצלים את זה שאתה לא בודק את הנתונים בעצמך אז הם מספרים לך סיפורים. אני מציע לך ללכת לבדוק את המספרים, הכל נמצא באינטרנט, אפשר פשוט להיכנס לאתר משרד החינוך ולבדוק”.

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן