news08.net/ads.txt

יו”ר ועדת הבחירות לראשות עיריית יבנה בעדכון מיוחד

חבר המועצה משה חזות: “תחזית לשיעור הצבעה נמוך בשל היותו של יום הבחירות יום עבודה ולימודים רגיל. מנסה להשפיע על מקבלי ההחלטות להחליט כי רק תלמידי בתי הספר שמתקיימים בהם בחירות לא ילמדו ויעברו לזום”

משה חזות – חבר מועצת עיריית יבנה ויו”ר ועדת הבחירות המיוחדות שייערכו בעיר ב-15 בנובמבר, פנה בסוף השבוע אל התושבים בעדכון מיוחד מטעמו, בו ציין: 

הבחירות המיוחדות בפתח, נכפו עלינו בעקבות פטירתו של ראש עירנו בעשרים וארבע השנים האחרונות. בחמישה-עשר בנובמבר יתייצבו בקלפיות כ-38,660 מתושבי יבנה בעלי זכות בחירה, להצביע עבור מועמדם לראשות העיר, ב-67 קלפיות. ארבעה מועמדים ינסו להגיע בסיבוב הראשון לארבעים אחוז ועוד קול אחד. במידה ולא תהיה הכרעה נצטרך להגיע לסיבוב השני, ב-29.11.22.

עיקר הקלפיות נמצאות בבתי-ספר. ביום הבחירות יתקיימו לימודים כרגיל (זה איננו יום שבתון) – דבר המשפיע על ההיערכות שלנו לקראת הבחירות. התחזית שלי היא לשיעור הצבעה נמוך בשל כך, ואני מנסה לבדוק ולהשפיע על מקבלי ההחלטות להחליט כי רק תלמידי בתי הספר שמתקיימים בהם בחירות לא ילמדו ויעברו לזום. הדאגה היא לשמור על בטיחותם של התלמידים – חלילה פגיעה בילד אחד תבטל את כל ערכן של הבחירות. אנא שימרו על מערכת בחירות נקיה והוגנת.

יום אחרי הבחירות כולנו צריכים להתלכד סביב המנצח על-מנת לעזור להוביל את עירנו קדימה.

כי אין לנו יבנה אחרת!!!”

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן