מנכ”ל חוויות, גולן ביטון: “לכל אותם גיבורי מקלדת, תתנצלו בפני ראש העיר – אחרון האדם שיפגע במתכוון בנפש שמאל, ימין, חרדי או חילוני”

מנכ”ל רשת חוויות, גולן ביטון, התייחס לביקורת שהופנתה כלפי ראש העיר רחמים מלול, לפיה לדעת אנשי שמאל בעיר, התבטא כנגדם במהלך ביקורו של בנימין נתניהו בעיר.

“זהו פופוליזם זול!” אמר ביטון לחדשות 08, “כידוע ביום שני האחרון התארח ראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ברחובות. התחנה הראשונה הייתה בשכונת קרית משה. שמחתי לארח את ראש הממשלה לשעבר עם חברים נוספים – רמי מדהלה, חן קריטי, גיא צור, גלעד מזרחי ואחרים. הכל התנהל באופן מכבד עם אהבה גדולה מצד התושבים חגיגה לדמוקרטיה … ומי שהגיע לכבד את האירוע היה ראש העיר רחמים מלול. למי ששכח הוא גם ראש העיר מטעם מפלגת הליכוד משנת 2009! שדרך אגב למי שיש זיכרון קצר… גם כיבד את ראש הממשלה יאיר לפיד בביקור ברחובות ב 1.9.22 בבית הספר פרחי המדע.

במהלך הביקור ביום שני ראש העיר קיבל את המיקרופון ובירך ואמר בסוף הנאום ״שאנחנו צריכים לכפר על חטא ממשלת השמאל ורחובות תתן לך את המנדט ה 62 ו ה 63״ – דיבר באופן כללי ולא התכוון לתושבי רחובות, שאני אומר לכם בוודאות שראש העיר אוהב את כל התושבים ללא דופי ומכבד את כולם ימין שמאל באופן שווה – ויודעים את זה גם כל אותם המתייפייפים שהחליטו באופן זול ולא מכבד להסיט נגד ראש העיר רחמים מלול ברשתות החברתיות ולמה? בשביל ליצור שנאה מיותרת ופילוג בעיר ועל הדרך לקושש עוד כמה קולות לבחירות שיהיו בעוד כשנה לראשות העיר רחובות. ובאופן פלא כל אותם המתייפיפים בהתקפת הסתה מתוכננת מראש תיאום מושלם …יצאו להתקפת הסתה אישית כנגד ראש העיר!

“לא קראתי אף פוסט מצד אותם מתייפיפים כנגד האמירות הגזעניות והלא מכבדות של אותם נציגים בממשלה שפגעו באופן ישיר בציבור שלם (המזרחי) עם כינויים שבושה לחזור על המילים החשוכות שנאמרו!”, הוסיף ביטון, “לסיום, רק אתמול סיימנו את יום כיפור בואו נפסיק עם ההסתה והפילוג! הרי אותם חברים לקואליציה היו יכולים בשניה להרים טלפון לראש העיר ובאופן מכבד להביע ביקורת, הרי אתם מצלצלים לכל דבר קטן כגדול לראש העיר ואומר לכם בוודאות שלעולם לא היה לראש העיר שיקול פוליטי כיבד ומכבד כל אחד ואחת …ולצערי בחרתם לנהל את השיח דרך רשתות התקשורת ועל הדרך ליצור הסתה פרועה וחסרת אחריות כנגד ראש העיר רחמים מלול שדרך אגב למי ששכח מ-2009 מכהן כראש העיר כולל היום….

“אני פונה לכל אותם ״גיבורי מקלדת״ תתנצלו בפני ראש העיר רחמים מלול שאתם יודעים שהוא אחרון האדם שיפגע במתכוון בנפש שמאל, ימין, חרדי, חילוני – באף אחד! בואו נכבד כל אחד את דעותיו. זה המיוחד במדינת ישראל – שיש לנו את חופש הביטוי דמוקרטיה….

באופן אישי כיבדתי את ראש הממשלה הקודם בנט חושב שעשה עבודה טובה, מכבד את לפיד וגם חושב שעושה עבודה טובה. כל אחד מהם עשה ועושה את המיטב למדינת ישראל ולבחירות בעוד חודש נאחל הצלחה לכולם בלי יוצא מהכלל, ברוח הדמוקרטיה והסובלנות. תחי מדינת ישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן