news08.net/ads.txt

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס לראש הממשלה: “מבקש את התערבותך המיידית להמשך מימון הצהרונים”

ביבס

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס פנה לראש הממשלה בבקשה להתערבות מיידית להצלת תכנית הצהרונים והמשך סבסודה, לצד המשך תקצוב בניית 1,612 כיתות לימוד וחידוש הפוליסה לביטוח התאונות האישיות.

עוד הזהיר ביבס במכתב כי אם לא יימצא מימון עבור יישובים באשכולות סוציו אקונומיים 4-10, יאלצו ההורים כבר בשנת הלימודים הקרובה, לשאת בעלויות נוספות העומדות על בין 300-758 ש”ח בחודש בערים כגון דימונה, ירושלים, קרית שמונה ועוד. ביבס אף הנחה את ראשי הרשויות לעדכן את  התושבים במצב ולהכין אותם לתרחיש בו תקצוב המדינה, שמוטל בספק, יושת עליהם.

ביבס

משנת 2018 נעצר תקצוב בסך 280 מיליון ₪  לבניית כיתות לימוד לו התחייבה הממשלה, וכך גם לגבי בניית כיתות לימוד בהתאם לקצב הגידול הטבעי ובפרויקטים חדשים לשנת 2019. בנוסף, במצב כיום מוקפא הליך המכרז לביטוח תאונות אישיות ונדרשת החלטת שר חינוך לגובה דמי הביטוח להורים כדי לפרסם מכרז במחיר אחיד ושווה לכל כיס.

ביבס ביקש לדון בדחיפות בנושא יחד עם נציגי משרד החינוך והאוצר כדי למנוע שיבושים בפתיחת שנת הלימודים תש”פ. ביבס: “נמשיך לעשות כל שביכולתנו על מנת שההורים לא יהיו שבויים של המצב הפוליטי הבעייתי והקיפאון התקציבי. הקלה מהנטל ומתן שירותי חינוך איכותיים עומדים בראש מעיינינו ולא נסכים להתפשר בנושא הזה, כאשר ל64,480 תלמידים חסרות כיתות לימוד והורים משלמים מאות שקלים בחודש על צהרונים”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן