יו”ר מרכז השלטון המקומי קורא לשר האוצר למנוע את סגירת הטלוויזיה החינוכית

1505734544.3773 (1)

לאור החשיפה כי בהתאם לחוק השידור הציבורי הישראלי הטלוויזיה החינוכית אמורה להפסיק את שידוריה ב-14.8.18, קורא חיים ביבס לשר האוצר לפעול להשארת הערוץ  שמהווה מפעל חינוכי חשוב כבר 50 שנים, מחבר בין הפלגים השונים באוכלוסייה וניתן כשירות ללא תשלום לכלל האוכלוסייה.

ראשי הרשויות, האמונים בפועל על ניהול חיי 8.7 מיליון התושבים במדינת ישראל,  ומהווים גורם חשוב בהקניית חינוך ותרבות לילדים ובני הנוער, מבקשים משר האוצר למנוע את הפגיעה בנכס התרבותי. יו”ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס: ” לטלוויזיה החינוכית, תפקיד משמעותי בעיצוב זהותם של ילדי ישראל לדורותיהם ובעיצוב פניה של החברה הישראלית. שידורי החינוכית מביאים למסך ייצוג של כל האזרחים והמגזרים בישראל, בדגש על אוכלוסיות אשר אינן זוכות לייצוג ראוי ומספק בשידור המסחרי. אני קורא לידידי שר האוצר למנוע את הפגיעה בנכס צאן הברזל של החברה הישראלית שילדים רבים גדלו עליה, ולחשוב על פתרון שיאפשר לטלוויזיה החינוכית להמשיך לפעול למען הילדים והנוער”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן