news08.net/ads.txt

יו”ר מרמורק, אילן סגל, לאוהדים: “אל תרדו לדשא במשחק מול כפר סבא”; אייל גולן: “אין על הקהל שלנו לא בלאומית ולא בליגת העל”

אייל גולן

“קהל קדוש ויקר, מחכה לכולם בכפר סבא. תזכרו שעדיין לא עשינו כלום, במידה ונעשה בכפר סבא אני מבקש שאף אחד לא ירד לדשא – זו עבירה שגוררת אחריה הפחתת נקודות וזה אסור! נמתין למשחק האחרון בבית שגם בו הירידה לדשא אסורה ותגרור עונשים!” – במילים הללו פנה יו”ר הפועל מרמורק, אילן סגל, אל אוהדי הקבוצה בדף הפייסבוק הרשמי בכדי להבטיח שהתפרעות האוהדים לא תשפיע על הבטחת העלייה לליגה הלאומית.

אילן סגל עם אייל גולן לאחר הניצחון האדיר מול נס ציונה. (צילום: יוסי סוריק)

סגל, מהסיבות המרכזיות להצלחת הקבוצה העונה, מודע לעובדה כי הפועל מרמורק עלולה להינזק בהפחתת נקודות אם אחד מאוהדי הקבוצה יתפרץ למגרש או יפריע למהלכו וכבר הבוקר (ראשון) הוא מזהיר לקראת משחק החוץ המכריע שיתקיים ביום שישי הקרוב, מול הפועל כפר סבא.

המשחק הבא: על הנייר, לכאורה, מדובר במשחק קל, משחק שהמרמורקים האדומים חייבים, צריכים ואמורים לסיים עם הפרש שערים מכובד במיוחד וניצחון קליל לאור הטירוף בו הם נמצאים וחמש נקודות ההפרש שמפרידות בינם לבין נס ציונה, אותה ניצחו במשחק הבית האחרון. כזכור, מרמורק חגגה בשישי האחרון לאחר מהפך הירואי ב’אציטוני’. בדקה ה15′ עלתה נס ציונה ליתרון שנשמר עד הדקה ה86′. שער של יוסי אסייג ועוד שער של איציק אבושדיד שלוש דקות מאוחר יותר החלו את חגיגות העליה שסביר להניח יימשכו בעוד חמישה ימים, מעכשיו.

הפועל מרמורק חוגגת עם הבוס, אייל גולן (צילום: יוסי סוריק)

אייל גולן, הבעלים המשותף ביחד עם שינו זוארץ היה בטירוף: “מרמורק קבוצה יותר טובה מנס ציונה, הגיע לנו. איזה קהל יש לנו, אין דברים כאלה בליגה לאומית, אין דברים כאלה בליגת העל. אני מכיר קבוצות בליגת העל עם פחות קהל, עם פחות שערים, פחות מעודדים. אצלנו לא מקללים, זה קהל שכל המשחק רק מעודד, אין קללות על קבוצה יריבה”.

שינו זוארץ ואייל גולן. תמכו בקבוצה ועשו עליה גדולה.  (צילום: יוסי סוריק)

גולן המשיך: “בזמנו ירדתי עם מרמורק ליגה ואחר כך העליתי אותם ליגה, סגרתי מעגל אבל את המעבר שלי לשעריים אף אחד מהקהל הזה לא שכח לי ואמרתי שיגיע היום ואני אקח את הקבוצה הזו, אעלה אותה ליגה ואכפר על המעבר לשעריים. ברמה האישית אני מאוד רוצה ששעריים יישארו, אני רוצה דרבי בליגה הלאומית,, מגיע לעיר הזאת”.

בדרך ללאומית עוברים ב’אציטוני’. נותרה משוכה אחרונה: כפר סבא, בשישי. (צילום: יוסי סוריק)

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן