יו”ר נעמת, חגית פאר: “באחד בספטמבר צפוי כאוס מוחלט במעונות לגיל הרך – אף אחד בממשלה לא מדבר איתנו ועד לרגע זה לא הוצג שום מתווה”

בנעמת, המפעילה הגדולה ביותר של מעונות מפוקחים לגיל הרך, מזהירים מכאוס מוחלט במעונות לגיל הרך ב-1 בספטמבר. יו”ר נעמת, חגית פאר: ״עד לרגע זה אף גורם בממשלה לא הציג בפני הארגונים המפעילים את מעונות היום המפוקחים שום מתווה לפתיחת השנה ב-1 בספטמבר. בניגוד לגילאים המבוגרים יותר- הגיל הרך בכלל לא חלק מהשיח ונכון לעכשיו אין לנו שום מושג איך לפתוח את השנה. מהו המנגנון להתמודדות עם גל הבידודים שרק הולך וגובר, כיצד להתמודד עם צוותים שלנו שרבים מהם אוכלוסיה בסיכון, איך לפתוח מעונות תחת מחסור חמור בכוח אדם?”

“כולי תקווה”, הוסיפה, “שבניגוד לעבר, מישהו בממשלה יתעורר ולא ינחית על ההורים והפעוטות מתווה ברגע האחרון וללא זמן היערכות שייצר כאוס שלם ופתיחה חלקית בלבד של המעונות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן