news08.net/ads.txt

יו”ר קצא”א בוועידת האנרגיה: “50 שנה לא הייתה תקלה או דליפה באילת, תושבי אילת יכולים להיות רגועים”

חדשות 08 אילת | ארז כלפון הוסיף כי קצא”א משקיעה בפעילות הטכנולוגית המתקדמת ביותר

יו”ר קצא”א, ארז כלפון, דיבר היום בוועידה ה-19 לאנרגיה ועסקים המתקיימת בגני התערוכה אקספו בתל אביב: “במשמרת שלי לא יהיה משבר אנרגיה במדינת ישראל – לא נהיה אירופה”.

כלפון הדגיש כי “למה שקצצא עשתה באילת, אין אח ורע. כל אניה שמגיעה לפרוק באילת מקבלת את הטיפול המלא והמעולה. 50 שנה לא הייתה תקלה או דליפה באילת. אין חוסם כזה באף נמל בעולם, בטח לא עקבה, שם אנחנו גם נותנים מענה, כי קצאא משקיעה בפעילויות בטכנולוגיות המתחדשות ביותר ותושבי אילת יכולים להיות רגועים”.

“”קצא”א תומכת בקידום אנרגיות מתחדשות, אך יחד עם זאת, לדעת כלל המומחים והמחקרים בנושא, נפט הוא “דלק המעבר” שילווה אותנו בשניים-שלושה העשורים הקרובים – המטוסים, הרכבים והתעשייה ימשיכו לפעול באמצעות דלק. בתהליך המעבר לאנרגיות מתחדשות אנחנו חייבים לשמור על הביטחון האנרגטי, אמינות ורציפות האספקה לאזרחי מדינת ישראל – ולכן אין תחליף לפעילותה של קצא”א. אלמלא קצא”א – נמצא עצמנו במשבר אנרגיה חמור, בדומה למתרחש באירופה”.

ועידת האנרגיה ועסקים הבינלאומית 2022 עוסקת השנה במשבר האנרגיה הבינלאומי והביטחון האנרגטי והלקחים שעל ישראל להפיק ממדינות אחרות. בוועידה, בהפקת “תכלית” ובניהולו של ד”ר עמית מור, מתארחים בין היתר שרת האנרגיה קארין אלהרר, המתווך האמריקאי עמוס הוכשטיין, ראשי הרגולציה והתעשייה בישראל ובעולם.

צילום: יעל צור

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן