news08.net/ads.txt

יו״ר כחול לבן, בני גנץ יורה חזרה: ״נתניהו רוצה להפוך את עצמו מראש ממשלה לראיס״

יו״ר כחול לבן, רא”ל (במיל’) ח”כ בני גנץ: “נתניהו רוצה להפוך את עצמו מראש ממשלה לראיס- זה לא הזמן למפלגות קטנות”.

גנץ אמר: ״אנחנו בשעה קריטית לדמוקרטיה ואנשים חייבים להתעורר. עלול להיות פה ראש ממשלה שהוא ארדואן בנוסח הישראלי, שפועל למען עצמו. מדינת ישראל צריכה ראש ממשלה ולא ראיס.
אם נתניהו ינצח, המשפט קודם כל ידחה- ימצאו את הסיבה. בתקופת הדחייה, ימציאו חוק שיגרום לנתניהו להימלט מבית המשפט וכדי שלא יבטלו את החוק הזה יביאו פסקת התגברות. זו התוכנית.
אנחנו חייבים שכחול לבן תהיה המפלגה הגדולה ביותר. רק ממשלה בהובלת כחול לבן תוכל לייצר ממשלת אחדות שתפסיק את המריבות אחד עם השני, ושנתחיל לחיות אחד עם השני. לטפל בחינוך, ברווחה, ברפואה הציבורית ובשחיתות הציבורית”.

גנץ התייחס לסוגיית התחבורה בשבת ואמר: “אני אדם שומר מסורת ובעד קדושת השבת, ואני לא רוצה להפריע לאף אחד שהשבת חשובה לו ברמה ההלכתית. אנחנו רוצים להישען על הרשויות המקומיות. אם לא נהיה גדולים ולא נוכל להוביל את הממשלה, נאבד את היכולת לאפשר לאנשים לחיות אחד ליד השני בכבוד ותהיה כפייה דתית. שמעתי שסמוטריץ’ מדבר שהוא מבטל את מיזמי התחבורה בשבת בשקט כבר היום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן