יחד נחזיק את האור: שורדי שואה מסניף “עמך” אשקלון בביקור בבסיס מג”ב בית גוברין

במסגרת פרויקט ״משקפיים ורודים״ מאמצים, לוחמי מרחב מג”ב דרום את שורדי השואה, מלווים אותם לטיפולים, נפגשים עימם ושומעים את סיפוריהם

שורדי שואה מסניף אשקלון של עמותת “עמך” התארחו בבסיס מג”ב דרום בבית גוברין בטקס ומפגש לזכרם של קורבנות השואה: 

יחד נחזיק את האור

שורדי שואה מסניף “עמך” אשקלון התארחו באירוע מיוחד יחד עם שוטרי משמר הגבול בבסיס מג”ב דרום בבית גוברין. האירוע כלל עדות מרגשת של חנה שטרנליכט שורדת שואה מצ’כוסלובקיה ששרדה מספר מחנות השמדה עד ששוחררה ועלתה יחד עם בעלה, ניצול שואה אף הוא לישראל. לוחמי מג”ב הקשיבו לעדות המצמררת ויצאו מחוזקים מגבורתה של חנה. האירוע התקיים במעמד מפקד מג”ב דרום – נצ”מ אלי גוזלן והנהלת סניף “עמך” באשקלון.

לדברי ד״ר אורלי כורם, מנהלת “עמך” אשקלון והשפלה הדרומית:

“היום אנחנו לא לבד – יש לנו לוחמים ולוחמות שעושים הכל על מנת לשמור על תושבי ישראל, ולעיתים משלמים בחייהם. היום אנחנו גם מדליקים נר לזכר לוחמי מג״ב שנפלו במלחמה הנוכחית, בהגנה על המולדת. אני רוצה להגיד לכם בשם השורדים ובשם צוות עמך אשקלון – תודה, תודה שאתם כאן כדי לשמור עלינו. על הליווי והחיבוק שאתם נותנים לנו כל השנים – התמיכה הרגשית, העזרה כשצריך ועל עצם היותכם. נזכור את הנופלים ונקווה שדמם לא יהיה לשווא, על מנת שנוכל לקיים פה מדינה בטוחה ושלווה יותר”.

לדברי מפקד מרחב דרום ניצב משנה אלי גוזלן:

“במסגרת פרויקט ״משקפיים ורודים״ מאמצים, לוחמי מרחב מג”ב דרום את שורדי השואה, מלווים אותם לטיפולים, נפגשים עימם ושומעים את סיפוריהם. פעילויות אלו, מאפשרות לכל אחד ואחת ממפקדי וחיילי מג”ב דרום לעצור ולזכור, ולשאת עימנו בכל צעד ושעל את צו מורשתם של הניצולים, שאותו נעביר בבוא העת לדורות הבאים”.

 

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – אזרחים וותיקים – הגיל השלישי לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ עמך

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן