news08.net/ads.txt

יחידת השיטור העירוני וחברי מועדון ‘ארגמן’ בפעילות משותפת וביקור בבסיס חיל האוויר בחצור

יחידת השיטור העירוני במועצה המקומית גן יבנה מקיימת עבודה שוטפת ברחבי היישוב ואנשיה אינם מפספסים הזדמנות לתרום לקהילה בצורות נוספות. ולראייה, הסיור המשותף עם חברי מועדון ‘ארגמן’ בבסיס חיל האוויר בחצור.

בחודשים האחרונים נרקם שיתוף הפעולה בין הצדדים והתקיימו מספר אירועים משותפים – הדלקת נרות חנוכה, בילוי עם החברים ובשבוע שעבר יצאו יחד לבסיס חיל האוויר בחצור לסיור וביקור מיוחד. המשתתפים קיבלו סקירה על הבסיס ופעילותו, פגשו את אנשי יחידת הכלבנים ואף זכו לתצוגת תכלית מטעמם, ביקרו במגדל הפיקוח ושמעו הרצאה מאנשי צוות האוויר. בסופו של הסיור, כל אחד מהמשתתפים קיבל שי צנוע ונערכה ארוחת צהריים.

מיחידת השיטור העירוני נמסר כי שיתוף הפעולה עם המועצה ומועדון ‘ארגמן’ הינו פורה עבור כל הגורמים ואףמתוכנן ביקור משותף גם במוזיאון מורשת משטרת ישראל. מנהלת מועדון ‘ארגמן’, אושרית פרץ: “יצאנו לבסיס חצור יחד עם השיטור הקהילתי. השיטור נכנס לתמונה לפני כחצי שנה ואנו נמצאים בקשר הדוק עם אנשי היחידה כאשר הם תורמים למועדון בחגים, מגיעים להדלקת נרות, מביאים סופגניות ומקיימים פעילויות משותפות. החברים מאד מעריכים ואוהבים את שיתוף הפעולה המבורך הזה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן