news08.net/ads.txt

יטבתה מזמינה את ילדי ומשפחות הדרום להיכנס חינם למתחם הפעילות בפארק יטבתה

יטבתה מזמינה את ילדי ומשפחות הדרום להיכנס חינם למתחם הפעילות בפארק יטבתה. בפארק קיימות מגוון רחב של פעילויות מותאמות למשפחות ולילדים בכל הגילאים:

  • קיבוץ ומחלבה – במתחם הראשון מוקרנים שני מייצגים המספרים את הדרך ההיסטורית מראשית הקמת הקיבוץ (ראשון הישובים בערבה), התמודדות עם הסביבה המדברית והריחוק הגיאוגרפי. וכפי שדוד בן-גוריון סיכם במילותיו ביום העלייה על הקרקע: “תעיזו, תתמידו, תצליחו!”. המיצג השני ממחיש את החזון מהקמת המחלבה ועד היום, אחת מהמחלבות המובילות בישראל. צפו להפתעה מרעננת.
  • עולם המדבר – סימולציית נסיעה ברכב שטח, שמוביל את המבקרים בתוך קרבי נוף מדברי. נסיעה מסעירה אמיתית שהופכת לחוויה שזכורה לכל החיים. בנוסף, במתחם המדבר ניתן לשלב לילדים גם משחק בארגז חול, קיר טיפוס ומשחקי חשיבה.
  • רחבה חופשית – במתחם מוצע למבקרים מתחם פתוח עם מתקני משחק לכל גיל, הרבה שטחי מנוחה ואתנחתא מהדרך. מוצע, בתשלום נפרד, נסיעה על מיני טרקטורים.
  • משחקי חווית רפת וחליבה – המבקרים צוללים אל תוך העולם הסודי של “טעם יטבתה”, ונפגשים מקרוב עם פרות מדומות בגודל אמיתי במשחקי חליבה ועוד.

בעקבות המצב הבטחוני, יטבתה עוטפת באהבה את משפחות הדרום וקוראת להם לבוא ולהתרענן ולהתארח ביום של פעילות וחוויה בחינם בפארק יטבתה בדרך לאילת! בנוסף, תוכלנה המשפחות ליהנות מהנחות בחנות הפארק עצמה

משפחות שכבר מתארחות בקיבוץ מוזמנות לסדנאות גלידה בחינם לילדים

בנוסף, במיוחד לחופשת הקיץ – יטבתה משיקה בפעם הרביעית את “ברז השוקו” בפונדק יטבתה: השוקו של יטבתה מקבוצת שטראוס הוא אחד מהמוצרים הכי אהובים, נוסטלגיים ואייקונים בקרב הישראלים מאז ועד היום, חלק בלתי נפרד מהילדות של כולנו. יטבתה מכריזה זו השנה הרביעית על פתיחת ‘ברז השוקו’ בפונדק יטבתה ומזמינה את כל הנוסעים לאילת להגיע ולהנות משוקו חופשי. מדובר בחוויית שוקו להורים ולילדים שחוגגת את האהבה למשקה עבור הצעירים, והעלאת זיכרונות לבוגרים – קיץ, חופש, צבא, קייטנות.

‘ברז השוקו’ יהיה פתוח לאורך כל חודש אוגוסט בין ה 31.7 ועד ה- 31.8, בו יוכלו להנות המוזמנים משוקו קר. בנוסף, יושק מתחם צילום מרהיב לצד הברז שנפך למסורת הן מצד המחלבה והן מצד המטיילים שהופכים גם הם את העצירה באילת למסורת.

פרטי הגעה וברורים: כותבים בוויז – פונדק יטבתה – www.yotvatapark.co.il  טלפון: 053-4768290 אימייל [email protected]

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן