news08.net/ads.txt

ייחודי במאוחדת ‘האמהות’: המרפאה האינטגרטיבית בנס ציונה

טיפול חינמי הניתן למבוטחי מאוחדת מכל הסניפים, מאפשר לסובלים מהפרעות גופניות שונות או ממקור אורתופדי לקבל אבחון, טיפול ותמיכה על ידי צוות רב מקצועי במסגרת קבוצתית. את המרפאה האינטגרטיבית מנהלת ד”ר דנה בודניק
מזה שנתיים פועלת בסניף האמהות בנס ציונה מרפאה המיועדת לטיפול בסובלים מכאב כרוני או מגבלה גופנית אחרת ומירידה בתפקודם או איכות חייהם. מטופלי המרפאה סובלים ממגוון מצבים רפואיים לרבות נכות, פיברומיאלגיה, כאב, תופעות עוריות, מעי רגיז ועוד – והפרעות נפשיות הקשורות למצבים הללו כגון חרדה, דיכאון, הפרעות שינה, קשיי ריכוז וקשיי הסתגלות.
המרפאה פועלת בימי שני על בסיס טיפול קבוצתי. קיימות מגוון קבוצות המתאימות לסוגים שונים של מצוקה ולאופיים השונה של המבוטחים המונחות על ידי פסיכולוגית רפואית שבהכשרתה הוסמכה להתמודד עם מצבים רפואיים אלה. מעבר לקבוצות הפסיכולוגיות, קיימות קבוצות פיזיותרפיה אשר נועדו לתת פיתרונות ספציפיים – בעיקר בתחום הכאב.
מאוחדת מפעילה בחינם את המרפאה האינטגרטיבית בנס ציונה, בניהולה של ד”ר דנה כאשר הטיפול ניתן כחלק מסל השירותים שמוצע למבוטחי מאוחדת ואינו מצריך התחייבויות. לדברי ד”ר בודניק, “מעבר לתכנים ולכלים אותם רוכשים המשתתפים – הטיפול הקבוצתי מקנה עוצמה, תחושת שייכות ומספק פיתרונות יצירתיים ומגוונים מחיי היום יום של אנשים הסובלים מאותם סממנים אך עדיין מתפקדים. אנו מציעים אבחון, טיפול ותמיכה על ידי צוות רב מקצועי, בדגש על ניהול אורח חיים בריא, תפקודי ומספק, במסגרת קבוצתית. המרפאה אינה מיועדת לתת מענה למטופלים הסובלים מפגיעת ראש, מחלות סופניות ומחלות נוירודגנרטיביות”.
יצוין כי הפניה למרפאה יכולה להתבצע על ידי גורמים רפואיים ופרא רפואיים – רופא משפחה, אחות, או פיזיותרפיסט. ההפניה למרפאה זמינה ופשוטה – יש לשלוח מייל ארגוני לד”ר בודניק  ולציין בו את פרטי המבוטח (שם מלא, מספר תעודת זהות וטלפון) בצירוף משפט או שניים אודות האבחנה וסיבת ההפניה.
צילום: יח”צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן