news08.net/ads.txt

ייחודי | נוער יד בנימין ביוזמה מרגשת להנצחת חללי צה”ל ברשת באמצעות הקמה של אתר אינטרנט

פרויקט הנצחה ייחודי לחללי צה”ל ביוזמת נוער יד בנימין קם על מנת לאפשר הנצחה לכל חלל בהתאם לאישיות שלו, תחביביו, מקומות בילוי וכד’. האתר מאפשר לגופים/ארגונים/ אנשים פרטיים להקדיש פרויקטים ומיזמים שהם מבצעים לזכר חיילים כאשר הפרויקט מותאם לאופי החלל, כמו קייטנה לנוער בסיכון שתוקדש לזכר חייל שהתנדב עם נוער בסיכון.

כחלק מתהליך הקמת האתר נפגשים בני הנוער עם משפחות החללים (התחלנו עם חללי צוק איתן) כדי לשמוע את סיפורי החללים. המפגשים משמעותיים מאוד והמשפחות מתרגשות מהמפגש ובכלל מהיזמה להקמת האתר.

הרעיון עלה אצל הנוער בחג סוכות האחרון כשראו בין דפי העיתון כמה מיזמים שונים לזכרו של הדר גולדין ז”ל וחשבו שלכל חייל יגיע שינציחו אותו באופן המתאים לו. הרעיון התגלגל בראשו של אילן והוא דיבר עם הנוער של יד בנימין עליו.

אחת הבנות רחל בן שחר התחילה לרכז את הפרויקט עצמו והגיוס של הנוער לנושא היה מידי. התחילו לגבש תכנית, מה עושים, הגיעו למקום שמעודד יזמות של בני נוער בתל אביב ועם עזרה טכנית, כלים וידע הקימו אתר הנצחה. בני הנוער החלו להתקשר למשפחות השכולות – מפגשים ושיחות מאוד מרגשים וביום הזיכרון הוא גם יעלה לאוויר.

האתר גם ירכז את הסיפור (כמו אתרים אחרים) אך גם יוסיף משהו חדש – יהיה ניתן למצוא שם פרויקטים שונים שמנציחים כל חלל ככה שכל אדם שיכנס לאתר יוכל לראות את הפרויקטים שיהיו מסודרים לפי קטגוריות – חינוך,ספורט, אומנות וכד’ גם אנשים וקבוצות יוכלו להוסיף פרויקטים שלהם ולהקדיש אותם לזכר חללים בהתאם לאופי של אותו חלל. למשל, אם מתכננים להקים אולם ספורט ולהנציח חלל צה”ל אפשר להיכנס לאתר ולראות אלו חיילים עסקו בספורט ולהקדיש לאחד מהם את המיזם.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן