news08.net/ads.txt

ייחודי: רשת חוויות רחובות מובילה פיילוט ארצי ייחודי של מסע טיפוס הרים לאנשים עם צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם

במסגרת הפיילוט של תכנית “מעגלים לפסגה”, עברו המשתתפים אימוני כושר משותפים במשך כשנה שבסופם יצאו בשבוע הבא, לטפס על הר המוסלה שבבולגריה. הערב (שלישי) הם נפגשו לשיח מרגש עם ראש עיריית רחובות, רחמים מלול.

“רחובות בונה ומטפלת באוכלוסיות מיוחדות, יצרנו תיק מיוחד לחברי המועצה לנושא הזה על מנת לייצר מודעות ואכפתיות, ואנו מקצים לזה משאבים בהתאם”, אמר ראש העיר למטפסים. “יש לכם את הכל כדי להעצים את הכוחות שלכם! אנו מאחלים לכם לכבוש הרבה פסגות בחומר וברוח”.

תכנית ‘מעגלים לפסגה’ בהובלת רשת חוויות רחובות-תחום אוכלוסיות מיוחדות, נבחרה לפיילוט ארצי לתוכנית “מעגלים לפסגה”, שבין מטרותיה חיזוק הקשר המשפחתי בקרב משפחות עם בוגרים עם צרכים מיוחדים, באמצעות מסע לטיפוס הר. במסגרת זו משתתפים אנשים עם צרכים מיוחדים, מלווים בקרוב משפחה ומתנדב, במסע אישי משותף לחיזוק הקשר והתקשורת. כחלק מהתכנית, עברו המשתתפים אימוני כושר משותפים במשך כשנה שבסופם יצאו בשבוע הבא, לטפס על הר המוסלה שבבולגריה. בחודש שעבר, יצאו כ-43 חברי משלחת למסע הכנה לקראת הנסיעה, וטיפסו את הר חוד עקב ועין עקב.

אמיתי כהן, יו”ר דירקטוריון רשת חוויות איחל בהצלחה למשתתפים במסע: ״אני שמח ונרגש לפגוש את הקבוצה המיוחדת שרשת חוויות מובילה ברמה הארצית. נמשיך לתת דגש בפעילות לאנשים עם צרכים מיוחדים ובפרוייקטים ערכיים וחברתיים בכלל, אני מודה לכל השותפים לפרוייקט ומאחל לכם לנסוע ולחזור לשלום”.

חברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות הוסיפה: “אני גאה ברחובות המהווה מודל ביחסה לאוכלוסיות מיוחדות ונבחרה להיות פיילוט לפרוייקט מיוחד זה ששם דגש על הקשר המיוחד של אדם עם צרכים מיוחדים, בני משפחתו והקהילה. מאחלת למשלחת בהצלחה ושנמשיך לכבוש פסגות נוספות. תודה לכל השותפים הרבים שנרתמו לפרוייקט: חוויות, רשת המתנסים, אל על 180 ועיריית רחובות”.

עוד יצוין כי התוכנית פועלת בשיתוף רשת חוויות רחובות, החברה למתנ”סים, חברת אל על, עמותת 180 מעלות – ספורט ללא גבולות ומשרד הרווחה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן