news08.net/ads.txt

ילדה בת 8 נפגעה בתאונת פגע וברח באשדוד. הנהג: בן 75

חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח אסותא באשדוד, ילדה בת 8 במצב בינוני עם חבלת ראש

חשד לתאונת פגע וברח באשדוד – פעילות מהירה של השוטרים הובילה לפני זמן קצר לאיתור ועיכוב הנהג החשוד בפגיעה בילדה כבת 8.

כוחות המשטרה באשדוד הוזעקו בשעה האחרונה לרחוב אברמסקי בעקבות דיווח על חשד לתאונת דרכים פגע וברח, במהלכה נפגעה ילדה כבת 8 ע”י רכב בזמן שחצתה במעבר החציה, והיא פונתה לבית החולים אסותא, שם מצבה הוגדר קל.

הנהג הפוגע עזב את מקום התאונה, והשוטרים שהגיעו לזירה והחלו מיד לבצע פעולות, הצליחו לאתר את פרטי הרכב החשוד, ולאחר זמן קצר עיכבו לחקירה את הנהג החשוד בפגיעה, תושב העיר כבן 75.

לפי מד”א – התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש, על ילדה הולכת רגל שנפגעה מרכב ברחוב הרב אברמסקי באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח אסותא באשדוד, ילדה בת 8 במצב בינוני עם חבלת ראש.

יוסף ברנשטיין וברוך פרידמן חובשים באיחוד הצלה מסרו: “בהגיענו למקום הבחנו בילדה הולכת רגל כבת 6 יושבת על הכביש, לדברי עוברי אורח היא נפגעה מרכב חולף, בסיוע חובשים נוספים הענקנו לה סיוע רפואי כשהיא עם חבלת ראש. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים ‘אסותא’ כשמצבה מוגדר בינוני”.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: דוברות איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן