news08.net/ads.txt

ילדים מרחובות התחפשו לחייל אלאור אזריה. האם, שירה אברהמי: “הוא גיבור, לוחם מצטיין שביצע את המוטל עליו”

התחפושות הפופולאריות של מלאכים, רקדניות, קאובואים וגיבורים שונים מודל 2017, נדחקו לרגע הצידה כשאלאור אזריה הסתובב בחוצות העיר, בעצם שניים אלאור. לא מדובר בחייל ‘המקורי’ שהורשע בהריגה (ועל כך בהמשך) אלא באחים עידן (6) ואלירן (8), תלמידי א’ וג’ בבית הספר “סיני” אשר זכו לאהדה רבה בקרב תושבי העיר, משראו את התמיכה אותה הביעו בחייל.

להתחפש לאזריה זהו לא דבר של מה בכך, אם כי באחרונה צוברת התחפושת הזו תאוצה הרבה הודות לפעילות הנעשית על ידי תומכיו ברשתות החברתיות. רן כרמי בוזגלו אף מקיים בדף הפייסבוק מסיבת תחפושות בין גורפי הלייקים הגבוהים שיתחפשו לאזריה יוגרלו פרסים יקרי ערך. “עם ישראל מחבק את משפחת אזריה ונחוש להחזיר הביתה את בנה היקר אלאור, הלוחם המצטיין שנשלח להגן עלינו. בפרוס חג הפורים אנו מבקשים לחזק ולעודד את המשפחה היקרה ולהפגין ערבות הדדית”, כתב.

אמם של הילדים, שירה אברהמי, פעילה ותומכת נלהבת של אזריה סיפרה: “אלאור לוחם מצטיין שביצע את המוטל עליו, הילדים שלי מאוד אוהבים אותו, מבינים את המצב שלו ותומכים בשחרורו. ביום ראשון הם גם ישתתפו במסיבת תחפושות עם התחפושות האלה. ההמנון של משפחת אברהמי הוא ישראל זו אהבה, יהודי זו גאווה, צה”ל זה הנשמה ומי שלא טוב לו – יום טוב לו”.

שירה אברהמי: "לוחם שהרג מחבל לא יכול להיות רוצח"
שירה אברהמי: “לוחם שהרג מחבל לא יכול להיות רוצח”

כזכור, שנה וחצי מאסר בפועל ועוד שנה וחצי על תנאי זהו העונש שנגזר על סמל אלאור אזריה, אשר הורשע בהריגת מחבל מנוטרל בחברון בחודש מרץ אשתקד. בבית הדין הצבאי בקריה הקריאה השופטת, אל”מ מאיה הלר את גזר דינו. “הנאשם פגע במחבל ללא כל הצדקה”, כתבה הלר, “הערך העיקרי שנפגע ממעשה הנאשם הוא ערך החיים. אזריה פגע גם בערך טוהר הנשק שמופיע ברוח צה”ל. ניתן למנות כנסיבות מקלות מספר שיקולים: זירה מורכבת של פיגוע שבו מחבלים ביקשו לקטול חיילים שהיו בעמדה והם אף הצליחו לפצוע חייל”.

“הכלל הוא כי נאשם שנגזר דינו למאסר – יתחיל ריצוי עונשו מיד. יחד עם זאת על מנת לאפשר לנאשם תקופת התארגנות לצורך תחילת ריצוי המאסר ובשים לב להתנהגותו במעצר הפתוח עד כה סברנו כי ניתן להורות עת עיכוב לתקופה של התארגנות סבירה”, ציינה אולם הוא יחל לרצות את עונשו רק לאחר ההכרעה בערעורו ולא ב5 במרץ כפי שנקבע.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן