ילדי ‘אילן רמון’ הצדיעו לכיתת הכוננות של גן יבנה

אירוע מרגש ויוצא דופן בגן יבנה: מחווה לכיתת הכוננות של גן יבנה | צפו בתמונות

כבוד גדול: בית הספר על שם אילן רמון מצדיע לכיתת הכוננות של גן יבנה

לפני כשלושה חודשים, מיד אחרי אירועי השבת הנוראית בתאריך ה-7.10 התמודדנו עם מצב ביטחוני מעורער וקשה ברחבי הארץ. כבר בימים הראשונים ללחימה, הוחלט בגן יבנה על הקמתה של כיתת כוננות יישובית שמונה 20 אנשי מילואים וסייעה מתחילת המלחמה בארועים השונים בגן יבנה ובכך תרמה רבות לביטחון התושבים.

בית הספר אילן רמון הזמין את חברי כיתת הכוננות לבוקר מפנק במיוחד שכלל ארוחת בוקר כיד המלך, המשיך בברכות של מנהלת בית הספר יעל אוריאל, ברכת ראש המועצה דרור אהרון ומפקד הכיתה אלעד אשכנזי. תלמידי שכבת כיתות ב’ הנעימו בשירי ברכה והודיה לאורחים והאירוע נחתם במתן תעודת הערכה והוקרה ממוסגרת לכל אחד מחברי כיתת הכוננות.

ראש המועצה אהרון דרור: “אני רוצה לומר תודה לכולכם, גם באופן אישי וגם ברמה היישובית, על התרומה המשמעותית שלכם, הסיוע, המחשבה על הזולת, אהבת היישוב והאדם ועל כל מה שעשיתם במהלך החודשים האחרונים – מעריכים אתכם מאד”.

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: המועצה המקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן