news08.net/ads.txt

ילדי לוד השתתפו בטורניר הארצי של עמותת “עילי”

את הילדים ליוותה חברת המועצה אלמז זרו, שיחד עם מחזיק תיק הספורט אריה לוי, אגף הספורט ואגף החינוך, הביאו את פרויקט “עילי” ללוד

ילדי לוד, בעלי צרכים מיוחדים, השתתפו בטורניר כדורגל ארצי של עמותת “עילי”, שהתקיים במגרש האימונים הסינטטי באצטדיון “המושבה” בפתח תקווה.

פרויקט “עילי” הנו מיזם כדורגל ארצי לילדים עם צרכים מיוחדים. ביוזמה משותפת של אגף הספורט ואגף החינוך בעיריית לוד, הוקם לפני כשנה וחצי חוג לילדים עם צרכים מיוחדים, המופעל ע”י עמותת “עילי”, אשר מייסדיה מאמינים, שדרך הנאה והתנסות, הילד פועל למיצוי מלוא הפוטנציאל הגלום בו, ומגיע להגשמה עצמית על פי מיטב יכולותיו. כבר בשנה הראשונה, זכה החוג להצלחה מסחררת והוא גורם אושר רב ושמחה לילדים ולהורים.

לטורניר הגיעו כ-250 ילדי “עילי” מכל הארץ, יחד עם בני משפחותיהם. את הטורניר ליוו שחקני קבוצת נערים א’ של הפועל, ששיתפו פעולה עם הילדים ושימשו כשופטים במשחקים, כמו גם מתנדבי עמותת “הכחולה”, שהפעילו תחנות משחק לילדים, עמדות מגוונות ועוד.

כל ילד שהשתתף בטורניר קיבל בסיום מדליה, משלוח מנות ואף ארוחת צהריים ומשקה קר. היה תענוג לראות את האושר של הילדים וכלל הנוכחים במהלך הטורניר, שהיה מרגש, ספורטיבי ומהנה.

את קבוצת הילדים מלוד ליוותה חברת מועצת העיר, אלמז זרו, אשר בצוותא עם המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אריה לוי, ואגפי הספורט והחינוך, הקימו את החוג בלוד, מתוך מטרה לתת גם לילדים עם צרכים מיוחדים הזדמנות לעסוק בספורט האהוב עליהם. בסגל הקבוצה נמצאים ילדים עם צרכים מיוחדים, אשר מתאמנים באופן קבוע תחת מסגרת המועדון ומקבלים ליווי שוטף ותמיכה לאורך כל השנה.

לדברי זרו: “היה זה טורניר פורים שמח ומהנה לילדי חוג כדורגל עילי. הוא התקיים בזכות מאמנים מקצועיים, כדוגמת עידו קובץ’, שמוביל את הפרויקט ביד רמה, בזכות ההורים התומכים ובזכות ילדי החוג שממלאים את כולנו באושר. לראותם משחקים זה מחזה נפלא ומרגש. ברצוני להודות לשותפים יקרים, שבזכותם חוג הכדורגל ממשיך להתקיים ולתרום להתפתחותם של הילדים: תודה לשותף האמיתי אריה לוי, מחזיק תיק הספורט. למאיר אליהו, מנהל אגף הספורט, שתמיד נענה לכל בקשה וקריאה, ולצוות הנפלא שתמיד נרתם למשימה: ירון זרד, מנהל מחלקת הספורט, למזל טייב ולרחלי פופקו מאגף הספורט. תודה על ההסעה שארגנתם בהתראה קצרה”.

בשם העיר לוד, מסרה אלמז זרו את תנחומיה למשפחת וימן ולהנהלת עמותת “עילי”, על פטירתו בשבוע שעבר של אחד מהמאמנים הראשיים של העמותה, אפרים וימן ז”ל, אשר הלך בשבוע שעבר לעולמו בגיל 69. וימן עשה קריירה מזהירה בכדורגל ישראלי, כשוערה האגדי של הפועל ראשון לציון ונבחרת ישראל.

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן