news08.net/ads.txt

ילדי מעונות ‘צעדים’, פתחו את “ספריית פיג’מות” באירוע חגיגי

כ-200 ילדים המשתייכים לרשת המעונות “צעדים” משתתפים בפרויקט “ספריית פיג’מות”, שמטרתו להנחיל לילדים את האהבה  לקריאה ולספרים, תוך פיתוח כישורי שפה והעשרת אוצר המילים.

הילדים הלומדים בכיתת הבוגרים ב-7 מעונות “צעדים” ברשת חוויות השתתפו באירוע חגיגי במעמד ההורים, אשר חנכו עצמם את הפרויקט החינוכי הייחודי מיסודה של קרן “גרינספון” ובשיתוף משרד החינוך. באירוע, נהנו הילדים והוריהם, מהופעת תיאטרון אשר הציגה את הספר הראשון בסדרה  “אוי, לא, ג’ורג’!”. בנוסף קשטו ההורים והילדים את תיק הספר והכינו עבודת יצירה הקשורה לתוכן הספר.

במהלך הלמידה, צוות המעון מקריא את הספר ומשוחח עליו דרך המחזה, מפגש, משחק ועוד ובמקביל, ההורים בבית קוראים עם הילד את הספר, לומדים יחד מושגים ומילים ונהנים מפעילות חינוכית משותפת. הילדים יקבלו מידי חודש ספר מתנה, במהדורה מיוחדת של ‘ספריית פיג’מות’.

לדברי אסנת לוי מנהלת אגף הגיל הרך ברשת חוויות, מסרה: “אנו רואים במעונות צעדים כמרכז חינוכי התפתחותי, בו הילד זוכה למסגרת חינוכית עשירה, המותאמת לשלבי התפתחותו. ‘ספריית פיג’מות’, הוא פרויקט שעונה על צרכים אלו והוא חלק מהתוכנית החינוכית ושיתופי הפעולה המוצלחים עם ההורים והילדים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן