news08.net/ads.txt

ילדי צהרוני הגנים בקרית גת: אוכלים בריא, אוכלים ירוק

קרית גת היא בין הערים הראשונות בישראל לעבור לשימוש בכלי אוכל רב פעמיים. ראש העיר קרית גת, אבירם דהרי: “מרכז מריאן לגיל הרך זוכה פרס האיכות והמצוינות בניהול מוכיח כל פעם מחדש כי הדאגה לבריאותם, שלומם והתפתחותם של ילדינו עומדת בראש מעיניהם”. 

שנת הלימודים התש”ף החלה במרכז מריאן לגיל הרך בסימן הקפדה על תקני בריאות ואיכות. הנהלת מרכז מריאן בשיתוף יו”ר ועד גני הילדים הקפידה על מערך בדיקות ופיקוח על ספקי המזון לגנים, בחינת תקני הבריאות והאיכות, הפחתת נתרן, תבלינים וסוכרים ושילוב מזונות מזינים כמו דבש וסילאן, ירקות פירות וטחינה. מרכז מריאן מעסיק תזונאית קלינית העורכת ביקורים ובדיקות בצהרונים ובמעונות היום ובודקת את המזון, מרכיביו והתנאים בהם הוכן והוגש.

הנהלת מרכז מריאן השיקה את המעבר לשימוש בכלי פלסטיק רב פעמיים בצהרוני הגנים, אשר יחליפו את מגשי ניר האלומיניום והכלים החד פעמיים. ארוחת הצהריים הוגשה לילדי הצהרונים בכלי פלסטיק ידידותיים לסביבה ולגוף האדם, נטולי ביספינול A. מעבר לשמירה על איכות הסביבה והפחתת כמויות האשפה, הרי שאכילה בכלי פלסטיק היא בעלת משמעויות בכל הנוגע לבריאות הילדים ובכל הנוגע לתחושת הערך והכבוד למזון ולזמן הארוחה.

שלחנות האוכל נערכו היום למופת והילדים הביעו התרגשות ושמחה כשישבו לאכול. יואל רחמים, מנכ”ל מרכז מריאן לגיל הרך, מזל שניר יו”ר הנהלת המרכז והממונה העירונית על בריאות הציבור, חברי ועד הורי הגנים הנכנסים ויו”ר הועד היוצאת ביקרו היום במספר גני ילדים וברכו את הילדים ואת צוות הגננות והסייעות על המעבר לארוחות בכלים רב פעמיים ועל החשיבות הרבה בהקניית הרגלי תזונה ואכילה נכונים ומאוזנים. יו”ר ועד הורי הגנים הארצי השתתף אף הוא בביקור בגנים והתפעל מאד מהאוירה, מנוהל הארוחות וכמובן מהיוזמה החדשה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן