news08.net/ads.txt

ילדי רשת ‘עלה’ מגדרה התייחדו עם הנופלים

טקס מרגש התקיים אתמול (ב) במרכז רשת ‘עלה’ בגדרה, כשהילדים המיוחדים ציינו את יום הזיכרון לחללי צה”ל והתייחדו עם הנופלים. מנכ”ל ‘עלה’ הרב יהודה מרמורשטיין: “רשת עלה מתייחדת עם הנופלים במערכות ישראל, גם האוכלוסיות המיוחדות מודים ומוקירים את כל אלה שנפלו בשמירה על העם היהודי בארץ ישראל”.

בטקס המרגש, שהתקיים במרכז רשת עלה בגדרה השתתפו עשרות ילדים, אנשי צוות והנהלה, והוא הוקדש השנה לזכרו של רס”ן אלעד דן.

אלעד דן נפל בקרב בדרום לבנון ביום ט”ו באב תשס”ו (9.8.2006), בן עשרים ושש היה בנפלו. הוא נטמן בבית העלמין של קיבוץ אילות – בגבעה הצופה אל הים שבו כל כך אהב לצלול. לאחר נפילתו הועלה לדרגת רב-סמל. הוא הניח אחריו הורים, אח ואחות, וחברה. בסמוך למרכז עלה בגדרה ישנה אנדרטה לזכרו ועשרות הילדים והצוות הדליקו נר, קראו תהילים והתייחדו לזכרו ולזכר כל החללים.

מנכ”ל ומייסד רשת ‘עלה’, הרב יהודה מרמורשטיין: “רשת עלה מתייחדת עם הנופלים במערכות ישראל, גם האוכלוסיות המיוחדות מודים ומוכירים את כל אלה שנפלו בשמירה על העם היהודי בארץ ישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן