news08.net/ads.txt

ילד בן 10 צילצל למשטרה וצרח: “נערים יורים בנו עם רובה אויר, בואו מהר” – המשטרה לא הגיעה, הילדים נותרו עם שטפי דם, סיוטים וחרדות

אילוסטרציה

מזעזע: נערים אשר רכבו על אופניים חשמליים, ירו באמצעות רובי אויר בילדים כבני עשר באזורים שונים בגוף, גרמו להם לשטפי דם ולפגיעה נפשית לרבות חרדות ונדודי שינה. החוויה הקשה אותה עברו הילדים, תלמידי כתה ה’, התרחשה אתמול בשש וחצי בערב, בשכונת רחובות המדע.

לימור מיימון, אימו של אחד הילדים סיפרה הבוקר (שלישי) כי בנה צילצל אליה בבהלה וצעק לה: “אמא, הם ירו בנו כדורי אויר”. האם משחזרת את השתלשלות העניינים: “הילד שלי וחבר שלו הסתובבו ליד חוויות צפון ברחובות המדע, פתאום שני נערים עם אופניים חשמליים רדפו אחריהם עם הרובים והחלו לירות בהם. הם היו שניים מול שניים, ראו אותם צועדים והחליטו שהם ציד. לבן שלי הם פגעו בבטן ולחברו ביד וברגל. הדבר הכי מחריד הוא שהם צרחו וזה לא הזיז להם, לנגד עיניהם הבן שלי צרח מכאב, ניסה להתחבא והם המשיכו.

לימור מימון, אימו של אחד הילדים שנפגעו
לימור מימון, אימו של אחד הילדים שנפגעו

“הילד התקשר למשטרה מיד וצרח: ‘הם יורים עלינו, ילדים רודפים אחרינו ויורים, בואו מהר’ אבל המשטרה לא הגיעה עד עכשיו. אני בשוק מההנאה של הנערים לראות ילדים אחרים צווחים מכאב. שניהם חזרו עם שטפי דם, הילד היה מאוד נסער. כשהוא התקשר אליי, האבא של החבר כבר היה איתם והם היו מפוחדים. האבא (של החבר) יצא איתם לחפש את אותם נערים אבל לא הצליחו למצוא. גם אני יצאתי לחפש אותם אבל לא הצלחתי, לצערי איש מהמשטרה לא הגיע ונאמר לאבא שאם אין זהות של הפוגעים אין בגין מי להגיש תלונה”.

“זה פשוט מחריד”, המשיכה האם, “הילד שלי לא מוכן לחזור מבית הספר לבד. הוא הודיע לי בבוקר ‘אני לא יוצא מבית הספר עד שאת באה’. בלילה הוא קם מסיוטים. הילדים היו בטוחים שזה רובה אמיתי, שהשניים האלה רוצים להרוג אותם, זה מה שהבינו בראש, הם כולה בני 10.

"הילדים היו בטוחים שזה רובה אמיתי, שהשניים האלה רוצים להרוג אותם, זה מה שהבינו בראש, הם כולה בני 10"
“הילדים היו בטוחים שזה רובה אמיתי, שהשניים האלה רוצים להרוג אותם, זה מה שהבינו בראש, הם כולה בני 10 (אילוסטרציה)”

“המחשבה – שהבן שלי, שעד לאירוע הזה היה עם בטחון עצמי גבוה, כעת מרגיש לא בטוח בחוץ – נוראה, זה כבר לא הקטע של הפגיעה, אלא החרדה שנכנסה בהם וזה כ”כ מקומם שילדים על כלום עושים דבר כזה לילדים אחרים. אני לא מצליחה להבין את ההנאה שיש לנערים הללו מפחד, לחץ וצרחות של ילדים אחרים, אולי גם בחיים לא אבין את זה”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן