news08.net/ads.txt

מזעזע: ילד כבן 6 נדקר בגן שעשועים ברחובות – מצבו קל עד בינוני

מזעזע: ילד כבן 6 נדקר בגן שעשועים ברחוב מאפו ברחובות. אדל גזיאל חובשת באיחוד הצלה שהעניקה לו סיוע ראשוני סיפרה: “הענקנו סיוע ראשוני לילד שנדקר בפלג גופו העליון. לאחר הטיפול הראשוני בזירת האירוע הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים”.

חובש רפואת חירום במד”א אלכסנדר שאריי סיפר: “כשהגענו למקום ראינו את הילד יושב על ספסל בגן הציבורי כשהיד שלו חבושה בחולצה שהניחו עוברי אורח. ביצענו בדיקה רפואית וחבשנו את הפציעה עם תחבושת סטרילית ופינינו את הילד בליווי בן משפחה לבית החולים כשמצבו קל עד בינוני”.

הבהרה: הילד לא הסכים שאף אחד יחבוש אותו – ועל כן פונה כאשר הדימום נעצר על ידי החולצה שלו.

צפו בתמונות וסרטון מזירת הדקירה בה נפצע ילד בן 6 בגן השעשועים ברחובות

רק אתמול התרחש מקרה מזעזע אחר כאשר בת 9 נפצעה בינוני כתוצאה מירי בכיכר הפלמ”ח בלוד. אוהד אברהם חובש באיחוד הצלה סיפר: “הילדה נפגעה מירי בפלג גופה העליון. הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן