news08.net/ads.txt

ילד מביה”ס סיני בגן יבנה נדבק בנגיף: נקיטת מספר צעדים של דרור אהרון: “עדיין רואה אנשים שמסתובבים ללא מסכות ולא שומרים על ההנחיות”

ההדבקה בנגיף הקורונה בישראל הולכת ומתגברת, נתוני התחלואה רק מתגברים ובעקבות כך דרור אהרון יוצא במספר הנחיות. 
אתמול בלילה (רביעי) התקבלה הודעה שבבית הספר נעם סיני התגלה שאחד הילדים הוא חולה קורונה מאומת. המועצה דיווחה על כך  ישירות להורים, למשרדי החינוך והבריאות ורשימת הילדים שהיו איתו בכיתה הועברה למשרד הבריאות.
הילד היה בבית הספר יום אחד בלבד בשבועיים האחרונים ובא במגע רק עם בני כיתתו ולכן מדובר במקרה מצומצם.
כמו כן, המועצה אירגנה בדיקות קורונה לכלל ילדי נופי מולדת שעלולים להימצא בסיכון ו יחד עם מתאמת הבריאות היישובית, אתי אביר, על מנת לארגן בדיקות קורונה בהקדם האפשרי לכלל ילדי הכיתה שכבר נמצאים בבידוד גם בבית הספר נעם סיני.
דרור אהרון: “לצערי הרב הנשפים ומסיבות הסיום שמאורגנים מתחת לפני השטח באופן עצמאי מהווים מקור הדבקה נרחב, אנא שימו לב לכך והימנעו מכך ככל האפשר. שימו לב, בעקבות החלטתה של וועדת השרים להכריז על האזורים הבאים כ”אזורים מוגבלים”: אשדוד- שכונות ג’, ז’ וח’, הוריתי למנהלי המחלקות לוודא כי עובדים המתגוררים באזורים אלה לא יגיעו לעבודה על מנת למנוע את המשך ההדבקה. אני עדיין רואה אנשים שמסתובבים ללא מסכות ולא שומרים על ההנחיות. אנא שמרו על עצמכם, אנחנו חוזרים חודשיים אחורה בגלל חוסר הקפדה על מסיכות וריחוק חברתי, בחלק מהמקרים אפילו אנשים שיודעים שהם מאומתים ממשיכים להתנהל כרגיל – חייבים לעצור את זה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן