ילד נהרג מפגיעת קורקינט חשמלי בעיר לוד

בעירייה הודיעו על הגברת האכיפה כנגד רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים, הנוסעים בפרעות ובניגוד לחוק, ללא קסדות ובמהירות גבוהה

בעיריית לוד הודיעו בתחילת השבוע על הגברת האכיפה כנגד רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים, הנוסעים בפרעות ובניגוד לחוק, ללא קסדות ובמהירות גבוהה – וזאת בשל הטרגדיה הנוראה שאירעה במוצאי-שבת, ברחוב יצחק רבין בשכונת הרכבת.

בתאונה הקשה פגע צעיר ערבי בן 18 שנסע במהירות וללא רישיון, בשלושה ילדים שרכבו יחד על הקורקינט החשמלי. כתוצאה מהפגיעה, מוחמד אלעסווי

– תלמיד כיתה ד’ בן 10 נהרג מפצעיו, כאשר חבריו – ילד בן 8 נפצע קשה ובן 13 נפצע באורח בינוני והם פונו אל המרכז הרפואי אסף הרופא ושיבא.

פראמדיקית מד”א נטע ליברמן שטיפלה בפצועים סיפרה: “הם שכבו על הכביש כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מחבלה רב מערכתית. הכנסנו את הילדים לניידות טיפול הנמרץ של מד”א ופינינו אותם לבתי החולים”.

לאחר מספר שעות עצרו שוטרי תחנת משטרת לוד תושב העיר כבן 18 שברח מהזירה, בחשד למעורבות בתאונה. כמו”כ, בוחני התנועה של משטרת ישראל אספו ממצאים פורנזים ותיעודיים מהזירה, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

לאור זאת הנחה ראש העיר עו”ד יאיר רביבו את אנשי השיטור והפיקוח העירוני בעיריית לוד, לפעול ביד קשה ולבצע אכיפה מוגברת כנגד רוכבי אופניים וקורקינטים שלא כחוק, לרבות החרמת הכלים. לצד זאת, מבקשים בעירייה את שיתוף הפעולה של התושבים, להשתמש רק בכלים עם מהירות מוגבלת, ועם קסדה כחוק להגנה על חיי הרוכב.

◼️ לקבוצת חדשות לוד בווטסאפ  לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן