news08.net/ads.txt

ילד קטן עם לב גדול: תכירו את הפרויקט הבקבוקים של דניאל אהרון מגן יבנה שמרגש מדינה שלמה

דניאל אהרון מקלאוד רק בכיתה ג’ בבית ספר נופי מולדת, וכבר נחשב לדוגמא אישית וחינוכית עבור כל תלמיד במדינה. מקלאוד, שמתנדב עם אמו קרן בבתי החלים קפלן, ומצטרף אליה מדי חודש כשהוא מחופש לרופא, מחלק מתנות במחלקות הילדים. דניאל שעומד בראש ה”פרויקט הבקבוקים של דניאל אהרון מקלאוד”, דואג לחסוך כסף  ממכירת הבקבוקים, ובכך לקנות את המתנות המיוחדות עבור הילדים.

דניאל סיפר, שתחילה הוא דאג מדמי הכיס שחסך לקנות את המתנות, אך מהר מאוד הבין שהדרך הפורייה יותר לחסוך כסף, היא כאמור לאסוף בקבוקים ובכך לקנות בהן את המתנות. וכך אט אט, במשך חצי שנה, דניאל ואימו אספו כאלף בקבוקים בעבודה קשה, שבעבורם קיבל 300 ש”ח. הברכות והפרגונים לא איחרו לבוא, מנהלת קשרי קהילה של ביה”ח קפלן, בלה עובדיה, העניקה לדניאל תעודת הוקרה על היוזמה המבורכת. הידיעה היותר מרכזית, היא בכך שחברת זאפ קבלה תעודת הוקרה בזכות זה שהם אוספים לו בקבוקים.

אחת התושבות שיתפה את הסיפור המרגש: “אני בטוחה שכל מי שגר בגן יבנה מכיר את “פרויקט הבקבוקים של דניאל אהרון מקלאוד”. את דניאל הכרתי דרך אימו, שמעתי על הפרויקט המופלא שלו. משהו בו הקסים אותי והייתי חייבת לשתף את המעשים הטובים שלו בכל דרך אפשרית ולנסות לסחוף אנשים לתרום ולעזור לדניאל לשמח כמה שיותר ילדים. אבל לא תיארתי לעצמי שעל הדרך אני והצוות במקום עבודתי נקבל תעודת הוקרה על תרומתנו הקטנה. ועל הדרך גם שמחת את בני אחרי ניתוח שעבר. מי היה מאמין שמבקבוק קטן של 0.30 אג’ אפשר לעשות מעשים גדולים! דניאל אני מאחלת לך שתמיד תהיה בצד הנותן ותשמח לבבות של אנשים מהקטנים ועד הגדולים!, תודה רבה לך!, וכמו שאמך אומרת כשעושים טוב טוב חוזר אלייך בחזרה”.

בלה, דניאל ורחלי פרוגוזין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן