news08.net/ads.txt

ימ”ר מרכז הוציאה צו איסור פרסום גורף על כל פרט שעלול לזהות את החשודים ברצח דוד שוורצמן מארגון הפשע של האחים לביא, עד ה-23 במרץ

תחנת משטרה

לקראת ערב חשפה ימ”ר מרכז, באמצעות רס”מ אפי טריגלו כי ביקשה משופט בית המשפט השלום בראשון לציון, דרור קלייטמן, להוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה לרבות כל פרט העלול לזהות את החשודים בחקירת רצח דוד שוורצמן אשר התרחש אמש ברחובות. תוקפו של הצו עד ה-23/3/17.


צו איסור הפרסום שהוציא בית המשפט בראשון לציון
צו איסור הפרסום שהוציא בית המשפט בראשון לציון

כידוע, במהלך השבת חוסל דוד שוורצמן, המוכר גם בשם ארתור ארקליאן, בפתח ביתו בשדרות גלוסקין. לשוורצמן הנחשב לגורם בכיר בארגון הפשע של האחים עמוס ואופיר לביא, יוחסו בשנים האחרונות שורה של עבירות ובין היתר הורשע בתיק סחיטה של מקעקע במתחם בילו סנטר, עליו דיווחנו בעבר, וכן אחזקת כלי נשק ומעורבות בחוליית חיסול.

אמש, בשעה 21:53 נקראו כוחות מד”א במרחב איילון לטפל בגבר, כבן 35, אשר נורה בפתח ביתו שבשדרות גלוסקין. על פי ההערכה נורה המנוח מטוח אפס, לאחר שהיורה או היורים ארבו לו בדרכו אל חדר הכושר. חובשים של מד”א אשר הוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ופינוהו לבית החולים קפלן כשהוא במצב קשה ולא יציב עם פצעי ירי בפלג גופו העליון. כעבור שעה נקבע מותו, שם גם הוברר כי המנוח מוכר למשטרה כמי שכאמור מזוהה עד מאוד עם ארגון הפשע של האחים לביא.

שוורצמן הגיע לישראל מארמניה לפני 17 שנה. בעבודתו האחרונה עבד כסדרן בתחנת מוניות אם כי שמו היה ידוע לימ”ר ולהב 433.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן